Mire vagy kíváncsi?
Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.

Rólad

 

 

 

Itt bizony magadról fogsz olvasni…

Nem titok, hogy megszámlálhatatlan vállalkozó szeret a saját bizniszéről beszélni. Mindeközben büszke rá.
Szeretné, ha célcsoportja megértené őt és szeretné, ha egymást váltanák a kilinccsel a vevők.

De nem tud vagy nem szeret írni.


Pedig rengeteg vállalkozó tudja, hogy írás és vizuális kommunikáció nélkül ma nem létezik kommunikáció.
A kommunikáció nélkül pedig nem létezik kapcsolat.




Ha magadra ismertél és évek óta téged is fojtogat ez a probléma,
akkor valószínűleg te is ezek miatt téped a hajad:

 



 

Akkor most figyelj!

Mert neked csak a szíved és lelked kell beletenned és hoznod a vállalkozásoddal kapcsolatos információkat.
Tudtad, hogy van tartalom valamint lebilincselő és felcsigázó kommunikáció felesleges karakterek leütése és időpocsékolás nélkül?



 

Van egy rossz hírem - sorry-, amit lehet te is érzel ott legbelül.

Ha továbbra is megelégszel a fenti problémák dajkálgatásával és azt a bizonyos gócpontot nem irtod ki egy „kemoterápia segítségével”, akkor súlyos árat fogsz fizetni miatta.


A legtöbb vállalkozó ilyenkor megkéri a titkárnőjét vagy egy alkalmazottját az írásra.
Megalkusznak a saját irományukkal, amiket hétvégenként savanyú képpel izzadnak ki magukból. Majd ránéznek a konkurens tartalmaira, és summázzák: az övék sem különb a konkurensnél.
 

De büszkék rá, mert az övék. Csak épp haszontalan.
Pedig elkeserítő helyzet, nem?



De végiggondoltad már,

hogy mi

ennek

a problémának

az oka?


 

Nem, nem az, hogy buták.
Nem, nem az, hogy nem értenek a saját szakmájukhoz.
Nem, nem az, hogy nem tudnak róla semmit mondani. Ülj le egy vállalkozóval, órákig tudna beszélni a vállalkozásáról.
 

Az, hogy sokszor nem látják a fától az erdőt. Jó néhányan ugyanis nyakig benne vannak a saját szakmájukban ahhoz, hogy előnyalapúan kommunikáljanak.
Igen gyakran tulajdonságokkal dobálóznak, vagy nem épp a legszerencsésebb módon találjak az előnyöket.


Sőt, megfojtják a kommunikációjukat a szakmájuk berögzült szokásai. A „mindenki így csinálja” megszokás.
És nem tudják megközelíteni a témát úgy, hogy az a vevő oldaláról történjen meg.




De ez nem az ő hibájuk. Mint ahogy a tiéd sem.

Ehhez rengeteg gyakorlat kell. És marketingszemlélet is.
Na és az, hogy másfajta rugóra járjon az agyad, mint amire most jár. Hasznosnak és elég izgalmasnak is kell lenned.


Az ilyen próbálkozások csak a lelkiismeretedet nyugtatják meg, hogy foglalkoztál a kérdéssel. De csak a felszínt kapargatod.
A végeredmény csak az lesz, hogy pénzt, időt és türelmet vesztegetsz el. És tovább tűröd az elszalasztott potenciális kapcsolatok miatti mardosó önkritikát.

Ma SENKI NEM ÚSZHATJA MEG szöveg nélkül a vállalkozói életet. Mert szinte sosem kommunikáltak a cégek annyit, mint napjainkban.


De van itt még más is.



Ültél már moziban?

És sikerült egy külföldi feliratos filmet nézve, kicsit lemaradni az olvasással?

Ha nem beszélted a nyelvet, bizony szidtad a magyartanárodat, hogy anno mért nem tanított meg gyorsabban olvasni.
 

A kényelmetlen igazság az, hogy célcsoportod is így van ezzel.
Kínai neki az, amit csinálsz.



Bizony, még akkor is, ha kertet építesz.
Vagy téves elképzelései vannak annak kapcsán, hogy milyen előnyökkel is jár a munkád, és kénytelen az árak és néhány referenciakép alapján dönteni.



Mesélek rólad valamit

A piacodon mindenki hasonló termékeket és szolgáltatást árul, mint te.
A konkurensed talán téged másol, te pedig őt. Titeket meg mindenki más.
Lehet egymás árlistáját bújjátok. Netán egymást szidjátok.
A vevői körötök pedig nem tud különbséget tenni köztetek.
 

Ráadásul a cégformák közül az egyéni vállalkozásoknál a legalacsonyabb a korszerű marketingeszközök aránya egy 2017-es kutatás szerint. Csupán 55 %-nak van weboldala. Holott ma vállalkozás honlap és online jelenlét nélkül halott.
 

Hogyan tudsz kilógni a sorból?
Erről szól a munkám.

 

Ez a munkám, a hivatásom.
Az, hogy megírjam neked - a segítségeddel - az ütős „online önéletrajzod”.
Életet lehelek oda, ahol most a karaktereid felett cirkálva a saskeselyük készülnek lecsapni a halott szövegeidre.



 


A fotó egy interjú kísérőgrafikájának készült. (Interjúalany: Kalocsastyle)



 Grafikai munkáimmal megkülönböztethetővé teszlek, elkészült munkádat pedig a konkurensed munkáitól. Mert másként tálalod őket. A Facebook-borítód egyedi lesz és a legfőbb üzenetet fogja közvetíteni. A legütősebb címsorok üzenetei, és a tartalmaid mondanivalója plusz löketet kap, és vizuálisan is a fejekbe égetheted azt. A kreatív munkáimat nem egyszerűen szeretik. Vannak ügyfelek, akik rajonganak értük.
 

 
A projektek során a vállalkozásod „ötletigazgatója”, "szolgáltatás-fordítója" leszek. A magyar hang vállalkozásod idegen nyelvű filmjén, amit nem ért a célcsoportod. Én hétköznapi nyelven adom át a legfőbb előnyöket. Azokat is, amikre te sem gondolnál. A munkákat - melyek marketingkommunikációs előnyt jelentnek-, Neked készítem, de nem neked szólnak, hanem a célpiacodnak.
 


Na jó, de azért mégiscsak illik
mondani magamról valamit, ugye?
 

Nyári Fruzsina vagyok.
Te csak nyugodtan hívj Fruzsinak.


Kis-, és középvállalkozóknak, egyéni vállalkozóknak (na jó, a nagyokat sem feltétlen hagyom ki) segítek elkerülni egy óriási hibát: azt, hogy beálljanak a sablonszerű tucat-webáruházak és a konkurenstől kicsit sem eltérő cégek sorába.

Előnyalapú kommunikátoruk és magyar hangjuk vagyok.
 

Mit tudhat egy ilyen fiatal nő bármit is a témáról? Ne ítélj elsőre.
Lehet azt gondolod, hogy kényszervállalkozó vagyok és már nem tudtak megtűrni egyetlen helyen sem. Az igazság az, hogy szerettek. Nagyon is.
 

Az évek során különböző marketingcégeknél dolgoztam. Legfőképpen fejlesztői háttérrel rendelkező cégeknél. Ahol bizony több száz honlap készült el mellettem.


Belekóstoltam az online marketig több szeletébe. Facebook, Adwords, brandvideók, tartalommarketing, landing oldalak, sales-funnelek, marketingszövegek. És napi szinten öltem és pumpáltam munkát az önfejlesztésbe, így seregnyi hasznos tudással lettem gazdagabb.
 

A mappáimba elmentettem több ezernyi fájlt, a szakmai anyagok jönnek offline és online; a munkaterületem pedig kész posztittenger:
 


Headline - 4 U: sürgős, hasznos, egyedi, ultra-specifikus.
Implementált okozatiság…
Cialdini kontrasztelv…

Miért kedvező? – Miért? Kinek? Mihez viszonyítva?

Egy szót se értesz ebből? Neked nem is kell. Azért vagyok én.
 



A cégeknél végzett munkám során olyan ügyfelekkel ismerkedtem meg, akik közül volt drágakőszakértő, országos autóverseny-bajnok, mesterfodrász, de Schobert Norbi és Rubint Réka egyik kedvelt tréningcélpontja színhelyének online kommunikációjában is részt vettem. Jelenlegi ügyfeleim is nagyon különböző iparágakat és szakmákat képviselnek.
 

A Hetek Közéleti Hetilapban, a Szép Házak Magazinban és a Népszava Online felületén is jelent meg munkám, melyet ügyfeleknek készítettem az elmúlt években.

 
 


Azonban mindig is hiányzott valami a csapatmunkából. Ami miatt jó néhányszor házon beül is nehéz volt ösztönözni az embereket.

Nem adtunk elég időt az ügyfelek edukálására. Márpedig az egyik legnagyobb sikert az jelentette, ha példákkal illusztrálva elmagyaráztam nekik egy-egy mozzanatot. Vagy meggyőztem őket, hogy miért olyan fontos, arra a kérdésre is válaszolni-, ami számukra „feleslegesnek” tűnt.
 

2017-es indulásom előtt közvetlenül Baráth Andrással (Gerilla Önéletrajz Műhely megálmodója és vezetője) beszélgettem egy marketinges főállásról a stábjában (tartalom-menedzselés, marketingszövegírás). Találkozhattál már vele rendszeres szakértőként több médiafelületen is. (Tv, újság). Neki írt levelemről és az eredményéről itt is olvashatsz: Túl egyedi levél, amit nem akartam elküldeni, de egy üzleti ebéd lett a vége.
 

Ezúton is hálás vagyok neki és a sorok mögül üzenem a nagy „Köszönöm”-et.

Azonban nemet kellett, hogy mondjak.

Miattad. Mert ha akkor igent mondok, akkor most nem segíthetnék Neked.

 

Mert mindig is egyetlen dolog mozgatott igazán: a vállalkozók, akik vagy utálják, vagy nem szeretik a marketinget. És akik nem is tudják, hogy milyen lehetőséget hagynak ki, ha nem kommunikálnak megfelelően.

Azok, akik egy ötletem kapcsán küldik a „Wow” és „ez baromi jó lett” visszajelzéseket. Akiknek személyesen „face to face” segíthetek.

A teljes Kreatív Karakter sztorit itt olvashatod. De vigyázz. Mert sírni vagy röhögni fogsz rajta.


 

Képzeld el azt, hogy végre fellélegzel és csillog a szemed, mert úgy kommunikálhatsz, ahogy mindig is szerettél volna.

Megkapóan és figyelemreméltóan.

Az írást és a marketinget gyűlölő vállalkozóból egy vagány és munkáját szerető egyén lesz. Mert azzal foglalkozol, amivel foglalkoznod kell.

Ehhez csak jelezned kell nekem az elhatározásodat. Füstjellel, morze-jellel, távrecsegve...de hatásosabb, ha e-mailt írsz.

 


 

 
Hiába nézel jobbra, vagy balra, ez akkor is vonatkozik rád.
 


Fenntartom a jogot, hogy egyes témákat visszautasítsak. Az általam el nem fogadott értékrend szerinti projekteket szemrebbenés nélkül visszautasítom. Nem vagyok profitéhes. Akár a bevétel-növekedés kárára döntök; még akkor is, ha naponta három e-mailt küldesz nekem.
 

Ez azt jelenti, hogy inkább élek száraz kiflin 2 hétig, mint becsapjak másokat; megosztó, diszkriminatív, személyiségsértő, vagy mások lehúzására irányuló tartalmakat írjak.

Ha menet közben derül ki, hogy üzleti magatartásod súlyosan etikátlan, vagy sérti a hatályos reklám- és versenyjogi valamint fogyasztóvédelmi előírásokat (a Magyar Reklámetikai Kódexet); a partneri kapcsolatot megszakítom veled. És több projektet nem vállalok. Köszönöm, hogy megérted.


Motivált vállalkozók segítésének nem hivatalos csúcstartója...
...nos, remélem az leszek.

Szóval, belecsapunk végre a lecsóba?

Még szép, írom is,
miben segíts


Utána hogyan tovább? Itt megtudhatod, hogy miként fogunk együtt dolgozni >>>

Ezt láttad már? Inspirációk Neked


Tudd meg, miként mutatnálak be téged.

Ingyenes ötletek, mankók a hatásos bemutatkozásodhoz, az ütős kommunikációdhoz. Azért, hogy ne a „fizetési igény alapján” döntsenek rólad. Heti 5 perc elfoglaltságot jelent csupán, ráadásul bármikor elérhető az e-mail-fiókodból. Valljuk be, ennyi ideje a legelfoglaltabb embernek is van.

Neved E-mail-címed

Ne felejtsd el kipipálni az adatvédelmi irányelveket sem.

Adataid biztonságban vannak. Büszkén betartom a törvényeket. Személyes adataid harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adom ki, és „biztonsági őrként” védelmezem.
Az adatvédelmi nyilatkozatot megismertem és elfogadom.
Egyben elfogadom, hogy a továbbiakban e-maileket, esetleg ajánlatot kapjak tőled.

Örülök, hogy spamet sosem küldesz, és a további e-mailekről való leiratkozás bármikor lehetséges.