Mire vagy kíváncsi?
Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.

89%-ban hatásosabb social poszt?

Beszélj vizuálisan, hogy közel 90%-ban hatásosabb és eredményesebb legyél a social posztokban! Mindjárt meglátod, mennyire hatásos ez a kommunikációs technika.

 

 

Ha jelen vagy a „szosölben”, akkor talán két fontos dolgot forgatsz rendszeresen a kobakodban.

Mit és hogyan kommunikálj (át kéne lépni a komfortzónát néha), hogy aktivitást, nyitottságot, érdeklődést válts ki az emberekből és közben az önbizalmad se vérezzen el félúton.

 

Hiszen ma már nem működik az, ha nem mutatod meg magad.

 

Tehát hogyan lehetne a berozsdásodott kreativitásod beolajozni úgy, hogy az énmárkád értékessége erősödjen?

Létezik erre egy szuper eszköz, ha kíváncsi vagy rá, olvass tovább.


 

Vagy ne.
 

Te tudod.

 

Az agyunk padlógázzal dolgozza fel a vizuális tartalmat

 

A sima szöveghez képest a képekkel párosított szöveg akár 89%-kal javítja a szövegértést. Social posztoknál különösen könnyedén meglovagolhatod ennek az igazságnak a hullámait.

Adja magát a lehetőség.

 

Írtam róla korábban: miért előnyös a vizualitás?

 

#1 Amikor vizuális tartalmat kínálsz az olvasóknak, internetezőknek, akkor olyasmit adsz nekik, amelyet az agyuk gyorsabban és látszólag (ha a vizuális kommunikáció hatékony) kevesebb erőfeszítéssel képesek feldolgozni.

 

#2 A vizualizáció egy természetes és intuitív nyelv, a vizuális ingerek természetes és nélkülözhetetlen információforrások.

 

#3 Nem véletlen, hogy az úgynevezett multimédiás elv, amely azt állítja, hogy „az emberek mélyebben tanulnak a szavakból és grafikák kombinációjából, mint pusztán a szavakból”, mára a legmegalapozottabb oktatási elvek közé került és széles körben alkalmazzák az oktatási szférában.

 

 

Mi a lényeg?

Ha szeretnéd javítani a márkafelismerést, az üzeneted szavatosságát vagy éppen egy összetett téma megértését (iparágaddal, témáddal kapcsolatban), a vizuális tartalom gázfröccsöt ad neki.

 

Hatásos, vizuálisan (is) kifejező és látványos posztokat használj te is bátran!

 

Baráti gesztus a követőid felé.

 

 

Amióta social posztokat írok (évek óta), azóta használok hozzá vizuális kísérőt is.
Ügyfeleknél, saját posztoknál egyaránt. A „csomag része”.

 

 

 

 

A grafikán szereplő posztokat amúgy a maga teljességében itt találod. ENGEDÉLLYEL

 

Pillants rájuk:

 

Akkor most beszéljünk a JÓGA állítólag nem létező „sportértékéről”
 

10 ok a REGGELI JÓGA mellett
 

Izzasszuk meg a hot jóga előnyeit


 

Neked nincs miből összehozni az ilyen posztokat?

Ha vannak számaid, statisztikáid, céges- és munkafolyamataid, konklúzióid, szakmai igazságaid, tényeid vagy fotóid; máris megalkottad a vizuális kommunikáció receptjének fontos hozzávalóit.
 

Ilyen vizuális posztokkal könnyedén bemutathatsz

  • kutatási eredményeket,
  • konklúziókat,
  • szakmai alapigazságokat,
  • bonyolult folyamatokat egyszerűbb formában,
  • tájékoztatókat,
  • egy működési elvet,
  • egy érvet vagy vélemény megerősítését, bemutatását,
  • bonyolult kifejezések egyszerű magyarázatát.

 

Nem hiszek az AI által generált képekben és társaikban 

Már ha a te munkád/részed egyre kevésbé játszik szerepet a sztoriban, Messiásként tekintesz rá.

 

Leginkább azért sem, mert messziről ordít róluk, hogy azzal készültek. Visszasodródik a tartalom az „egytucat” és „minden egyforma” kategóriába. Ráadásul az AI/MI generálta képek jogszerű felhasználása élénk vita tárgya az egész világon.

 

Ezt a kézműves termékek hangulatához hasonlítanám. Ami maga a személyesség. Odafigyelés, odaadás, a személyes törődés.

 

A követőiddel.
 

A vásárlóiddal.
 

A közönségeddel.

 

Tény, hogy nem lehet őket összecsapni 2 perc alatt és több időt igényelnek. Viszont bármiről is legyen szó, általában nemcsak egy árut kapsz vele, hanem egy kis szeretetet is ajándékba. Azt a bizonyos érzést, hogy ez a valami nagy személytelen cégtől nem származhat.
 

Ebben benne vagy mindig te is. Fémes íz nélkül.

És nem épp erről szól a márkaépítés?
 

Vizuális kommunikáció a tartalommarketing jövője? Erről írtam izgalmas példákkal tarkítva egy korábbi cikkemben. Beszélj vizuálisan te is, ehhez segítséget találsz itt: írj bátran!

Vissza