Mire vagy kíváncsi?
Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.

Láthatatlan szövegíró-munkatársad leszek


Láthatatlan alkalmazottja vagyok a túlterhelt tartalomügynökségeknek, és azoknak a honlapkészítőknek, akik nem tudják megadni az ügyfeleiknek a honlap motorját:

a szöveget.

 

Mennyire tartanád értékesnek azt, ha az általad elkészített honlapok a marketingkommunikáció szempontjából is „ott lennének” a toppon és gyorsabban készülnének el? És minden átadott honlappal elmondhatnád, hogy ügyfeleket nyertél az ügyfelednek?


Vagy nem kéne végre a vetésforgót az irodában olyan gyakran beüzemelni a szövegírók között?


Tudok rólad valamit.

Azt, hogy tisztában vagy vele, hogy a minőségi tartalom emberigényes feladat és drága projekt.
Neked nem kell magyarázni, hogy mi az, hogy buyer persona, cta, inbound marketing vagy upsell. Vagy azt, hogy a legjobb marketingszöveg az, amin nem érzed, hogy marketingszöveg.

Viszont jó szövegírót nehéz találni.
Tudod te is, hisz a környezetedben a reklámügynökségek zöme hónapok óta copywriter-t és direct response copywriter-t keres.

Ahogy te is, már jó ideje. Biztos vagyok benne, hogy egy lendülettel fel tudnál ajánlani vagy három üres pozíciót nálad is.
És talán mindeközben unod már a sok önjelölt szövegírót, aki heti szinten küldözgetik neked a cikkeiket. Majd kiderül, hogy a gasztronómián és programajánlókon kívül másról nem nagyon tudnak írni.

Honlapokat készítve pedig belátod; sem a frontend fejlesztőd, sem az adminisztratív munkatársad nem alkalmas arra, hogy szöveget írjon egy honlaphoz.

Gyakran a megrendelőre vársz. Azonban az általa (gyakran heteket, hónapokat várva) adott szöveg olyan suta, hogy a referenciamunkák során gyakorta feltüntetnéd: a szöveget nem mi írtuk hozzá!

Ráéreztem a problémádra?



Láthatatlan irodai alkalmazottad leszek

Szövegíród, aki után nem kell fizetned járulékot.
Aki projektalapon fog neked dolgozni. És nem kell azon gondolkodnod, hogyan töltsd fel a munkáját úgy, hogy főállásban való létezése ne pluszköltség legyen neked, hanem haszon.


Láthatatlan munkatársad leszek, aki megkönnyíti a munkádat:
mert végre gyorsabban adhatsz át egy honlapot.
mert végre az átadott honlap nem csupán külcsínben és fejlesztésben lesz „ott”. De minden pixelét felvállalhatod. Sőt mivel annak lelke a szöveg, még pluszt is ad hozzá.
mert sikerül végre a szövegíróid közé még egy pluszerőt felvenni, ha már unják az 50. duguláselhárítással kapcsolatos cikket.
mert nem fogunk összeveszni az irodában az utolsó adag kávén. Csupán az inboxod fog árulkodni a munkámról: doksi-fájlokat fogsz kapni.



Én nem Seo-szövegeket írok, annál többet adok

Én nem hiszek a seo-szövegírásban. És ezzel a „megnevezéssel” kérlek ne is keress.
És tudod mit, szerintem neked sem kéne.
Még ne sikoltozz, hogy honnan szalasztottak engem…

Ugyanis az internetes szövegírás feltételei szerint minden valamirevaló szövegíró a látogatóknak ír. Méghozzá úgy , hogy az általad megadott konverziót (vásárlás, feliratkozás stb.) maximalizálják.

Webre írott szövegek kapcsán máshogy nem is lehet írni, mint a keresőoptimalizálási alapelveket figyelembe véve. Azonban mivel a Google ma már okosabb (felismeri a témákat), mint évekkel ezelőtt; ne a kulcsszavak számát keresd a szövegemben.

A témaválasztás, a belső címek, a kulcsszavak bizonyos fokú előtérbe tolása, és a cikkeid összelinkelése még mindig fontos.
A Seo szempontjából is megfelelő szövege írása nálam alap. A felhasználóknak írok, nem a keresőmotoroknak.
(Titkok és példa a belső munkáról, hogyan írok szöveget?)



Hogyan fogjuk mindezt kivitelezni?

Hozd a már lebriefelt ügyfél óhaját, vagy rám is bízhatod a profilozást - fel is vehetem a kapcsolatot az ügyfeleddel külsősként - , ahogy a legegyszerűbb és leggyorsabb. Beszéljünk róla.


Milyen témákban írtam eddig?

Írtam cikkeket és honlapszövegeket fogászatnak, személyi edzőnek, tánciskolának, kártevőirtónak, menyasszonyiruha-kölcsönzőnek, ipari szerelvényekkel foglalkozó cégnek, könyvelőnek, luxusapartman-központnak, nyílászáró-értékesítő cégeknek, kertépítőnek, kávézónak, asztalosnak, használt import gépjárműveket forgalmazónak, játszótéri burkolatokat értékesítő cégnek, reklámvitrineket és reklámhordozókat gyártónak is.

Megfordult már nálam hónapokra biztosítási és kárügyintézés témája, szegecsanyák, besajtolható kötőelemek, költöztetés és rugógyártás témája is. Pénzügyi és jogi témákban csak bizonyos mélységig vállalok tartalmakat.



Számos témában írtam már ügyfeleknek. Bocs, hogy ezt mondom, de neked kéne lenned a következőnek.

Kíváncsi vagyok rá, hogy mikor tűnik fel neked is végre, hogy honlapkészítés ma már nem létezik tartalom nélkül.
Vagy az, hogy rengeteg munkát kell a jövőben visszamondanod, netán a túlterhelés miatt alulteljesítened, ha nem veszel még fel szövegírót.

 

 

Partnereim - akiknek segítettem - "akik már ismernek"
...csak néhány




A láthatatlan munkatársad csupán egy kattintásra és egy mail-írásra van tőled.
Írj nekem, és kihozunk a projektből egy olyan megoldást, ami neked is megéri.
És hasznod van rajta.

 

Csapasd a doksi fájlokat nekem