Mire vagy kíváncsi?
Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.

Találjuk meg benned a vállalkozói egyediség-faktort


Ötletek, mankók a hatásos bemutatkozásodhoz, az ütős kommunikációdhoz. Azért, hogy ne a „fizetési igény alapján” döntsenek rólad.


Ingyenes „fejtágító„ motivált vállalkozóknak – hogy megspóroljak Neked néhány szarvashibát.

 



Mivel minden vállalkozás egyedi, biztos lehetsz benne, hogy benned is ott lapul az egyediség-faktor. Vállalkozásod figyelmes szurkolójaként e-mailjeimmel úgy foglak téged segíteni, hogy ki sem kell kelned a fotelből. Ahhoz, hogy átadhasd a klassz kommunikációs névjegykártyád, bizonyos dolgokat a szádra sem szabad venned (pedig mindenki azt csinálja). És vannak dolgok, amiket végre itt az idő, hogy elővegyél a poros szekrényről.
 

Ültél már moziban?


És sikerült egy külföldi feliratos filmet nézve, kicsit lemaradni az olvasással?

Ha nem beszélted a nyelvet, bizony szidtad a magyartanárodat, hogy anno mért nem tanított meg gyorsabban olvasni.

A kényelmetlen igazság az, hogy célcsoportod is így van ezzel.
Kínai neki az, amit csinálsz.

Vagy téves elképzelései vannak annak kapcsán, hogy milyen előnyökkel is jár a munkád, és kénytelen az árak és néhány referenciakép alapján dönteni.

A piacodon mindenki hasonló termékeket és szolgáltatást árul, mint te.
A konkurensed talán téged másol, te pedig őt. Titeket meg mindenki más.
Lehet egymás árlistáját bújjátok. Netán egymást szidjátok.
A vevői körötök pedig nem tud különbséget tenni köztetek.

És ugyanazzal jössz a szórólapodon, hírleveledben, honlapodon, vagy Facebook-oldaladon, mint a többiek.

Talán Te sem sok üzleti bemutatkozásra emlékszel a közelmúltból. Mint ahogy egy cégvezető vagy Hr-es sem emlékszik túl sok cv-re, ha az nem egyedi. Ha abból nem jön át a lényeg, az előnyök sora.

Lehet, hogy a tiéd is egy felejthető bemutatkozás a több tucat közül. De mindez nem feltétlenül törvényszerű: bemutatkozásod olyan ütős lehet, hogy névjegykártyád garantáltan nem egy lesz a sok közül.


Segítség neked a fotelből

Most szólok, hogy ez a segítség a motivált vállalkozóknak lesz hasznos. Ezt azért írom, mert az emberek jelentős százaléka értés nélkül olvas mindent (legyen az egy cikk a neten). És csak úgy legyint és kattintgat a törlés ikonra, ha még egy levelet kap.

De van egy kis százalék, aki meglátja az értéket, a sztorik mögött lévő konklúziót és felhasználja. Ők kevesen vannak. Remélem te is közéjük tartozol.

Motivált vállalkozóként kérem a tippeket



Legyél  motivált vállalkozó, hogy ragadhasson rád az egyediség-faktor

Ugye gimiben te sem azokhoz tartoztál, akik stílusa felett eljárt az idő? Csatlakozz azokhoz, akik haladnak, fejlődnek, mennek előre. És te is haladni, fejlődni, és előre menni fogsz.

Heti 5 perc elfoglaltságot jelent csupán az e-mailek olvasása, ráadásul bárhonnan elérhető (ha megnyitod az e-mailjeidet). Valljuk be, ennyi ideje a legelfoglaltabb embernek is van.
 


Ingyenes „fejtágítás" motivált vállalkozóknak

Minden héten egyszer egy e-mailben kapott infó, impulzus formájában (előfordul, hogy néha kimarad egy-egy hét): heti 5 perc elfoglaltság csupán, ráadásul bárhonnan hozzájuthatsz. Ne becsüld alá az értékét: sokan komoly összegeket fizetnek egyetlen kreatív segítségért. Ráadásul rendszeresen kiküldöm neked a legfrissebb cikkeimet is a levelekben, így tuti nem maradsz le róluk,  kényelmesen elolvashatod, nem kell "bogarásznod az oldalamon".

A feliratkozás ingyenes és bármikor leiratkozhatsz. Azonnal felhasználható, gyakorlati ötleteket kaphatsz, persze rajtad áll, hogy amit olvasol, mit kezdesz velük. Szerintem a reggeli kávéd mellett megéri ennyit rászánni a vállalkozásodba.


 


Képzeld el azt a büszkeséget, amit egy jól megvalósult ötlet után érezni fogsz

Olyan témák is előkerülnek, amikre szinte biztos, hogy nem is gondolnál: például tudtad, hogy a rossz álláshirdetés tönkreteheti a márkádat? Személyes márkája minden vállalkozásnak van, akkor is, ha tudatosan nem építi.

Hogyan fogsz jó referenciákat szerezni az ügyfelektől? Mi a különbség a nyomulás és a "megmutatom az előnyeimet” között? Hogyan emelj árat? Vagy mit posztolj Facebookra, Instagramra, közösségi média felületeire? Imádok ezekről írni.


 


Találkozunk minden csütörtök a reggeli kávénál?
Az előnyök - Jó az élet, nem?

  1. Minden csütörtök reggel kapsz tőlem egy e-mailt (előfordulhat, hogy egy-egy hét kimarad), mely gyorsan és könnyen fogyasztható formában adhat Neked megvalósítható ötleteket, fejtágítós, gondolkodós percekről van szó.
  2. Az inboxodba megy, tehát könnyen elérheted, bárhol is vagy. Bárhol, bármikor.
  3. Mindegyikben lesz egy marketingtipp, ötlet - tehát rajtad áll, hogy felhasználod-e a vállalkozásodhoz az olvasottakat .
  4. KKV-stílus, tehát nem nagyvállalati „nem érteni nyelvezet”, öröm lesz olvasni, mert könnyed és közérthető.
  5. Ingyenes, tehát kockázatmentesen kipróbálhatod. Maximum leiratkozol, ha nem tetszik. Csupán egyetlen kattintással, bármikor.
  1. Egy feliratkozásodba kerül, tehát szakmai bűn kihagyni.
  2. Kb. 5 perc elolvasni, valóban hasznosulhat minden információ. Valljuk be, ennyi ideje a legelfoglaltabb embernek is van.
  3. Számos kommunikációs morzsát, friss cikket csak itt hozok majd reflektorfénybe. Exkluzív lehetőség, és elsők között juthatsz hozzá.
  4. Első körben értesülhetsz egy új lehetőségről, ajánlatról munkámat tekintve (ha kéred az ajánlatokat is a feliratkozásnál).
  5. Hetente csak egyszer kapsz e-mail-t: így mindig lesz időd elolvasni őket. Ráadásul nem fog agyonnyomni a mennyiség és nem kapsz spammet.



+1 Akár Rólad készült interjúkkal is találkozhatsz. Rendszeresen készítek interjúkat érdekes és inspiráló vállalkozókkal, sőt sikeres ügyfeleimmel is.

 

Ez király, én is kérem

 


Ha még nem kattintottál a “Küldd nekem” és utána a “Beírom a mail-címemet” gombra, akkor valószínűleg ezek járnak a fejedben:

 

  • Kell ez nekem?
  • Tényleg nyerni fogok vele?
  • Mi van, ha túl bonyi?
  • Nem tudom, hogy ki ez a Fruzsi, és bízhatok-e benne.
    Honnan tudjam, hogy tényleg ért ahhoz, amit csinál?



Teljesen megértelek. Nyugi nem benned van a hiba.


Válaszolhatok néhány kérdésedre?

Az évek során különböző marketingcégeknél dolgoztam. Legfőképpen fejlesztői háttérrel rendelkező cégeknél. Ahol bizony több száz honlap készült el mellettem. Belekóstoltam az online marketig több szeletébe. Facebook, Adwords, brandvideók, tartalommarketing, landing oldalak, sales funnelek, marketingszövegek.

És napi szinten öltem munkát az önfejlesztésbe, így nagyon sok hasznos tudással lettem gazdagabb.

A mappáimba elmentettem több ezernyi fájlt, a szakmai anyagok jönnek offline és online; a munkaterületem pedig kész posztittenger.

A cégeknél végzett munkám során olyan ügyfelekkel ismerkedtem meg, akik közül volt drágakőszakértő, országos autóverseny-bajnok, mesterfodrász, de Schobert Norbi és Rubint Réka egyik kedvelt tréningszínhelyének online kommunikációjában is részt vettem.

A Hetek Közéleti Hetilapban, a Szép Házak Magazinban és a Népszava Online felületén is jelent meg munkám, melyet ügyfeleknek készítettem.

2017-es indulásom előtt közvetlenül Baráth Andrással (Gerilla Önéletrajz Műhely megálmodója és vezetője) beszélgettem egy marketinges főállásról a stábjában (tartalom-menedzselés, marketingszövegírás). Találkozhattál már vele rendszeres szakértőként több médiafelületen is. (Tv, újság).


Az ügyfelek közül a legtöbben a konyhanyelven elmagyarázott hasonlataimat értékelték igazán. És azt, hogy sosem volt olyan, hogy egy kérdésre nem jött válasz. Jelenleg szabadúszóként Kreatív Karakter márkanév alatt segítek a vállalkozásoknak, ügynökségeknek és ezekkel az e-mailekkel most épp neked.
 

Olyan ügyfeleim küldetésével ismerkedtem meg eddig, mint DrPrezi (Toastmasters és Retorikai klubbok, TEDx előadó-felkészítés, prezentációs képzések nagyvállalatoknak), Bártfai Balázs (Tartalommarketing a gyakorlatban c. könyv szerzője, SalesForm szoftver megálmodója), Szombati Orsolya (Sales Akadémia, akinek alvállalkozója is voltam és akiért hálás vagyok az életemben), Kocsis Zsuzsa (MTV1 – tanítványaként ismert kommunikációs szakember, ToastMasters Competent Commicator, tréner, coach, TEDx speaker ès Sportcoach), Pál Zoltán Gábor (ALH Consulting) és sokan mások.
 

Neked is van mondandód a célcsoportodnak igaz?

 

Ma tény az, hogy minden ember illata egyedi, akárcsak az ujjlenyomat. A szaglás pedig az agyunkat stimuláló egyik legerősebb érzékszervünk, melyeket az agy a hozzá kapcsolódó érzelmekkel együtt rögzít. Az illatok érzéseket váltanak ki bennünk. Sőt, komplett emlékképeket képesek felidézni. Emlékek lezárt kapuit nyitják fel, és egy film színes kockáit tárják elénk.
 

Biztos vagyok benne, hogy léteznek olyan emberek körülötted az életben, akik csupán „léteznek”. Ismeretségi köröd hosszú listáját bővítik, mégsem hagynak benned maradandó nyomot.

Egy ismerős? Kedves, aranyos, de különösebben nem ragad a mágnes. Míg léteznek viszont olyanok is, akik lábnyomukkal maradandó emlékeket hagynak benned. Nem tudod őket elfelejteni és talán nem is akarod. Mert hatással vannak rád.

 

Akárcsak egy vállalkozás vagy márka esetében. Ma egy vállalkozás léteznet, de vajon nyomot hagy-e másokban? Vagy a kérdés inkább az, hogy milyet? Minden megnyilvánulásod, kommunikációd, szokásod hozzájárul ahhoz, hogy milyen huzatot hagysz magad után emberként, vállalkozóként és márkaként.

Ez az ismerős illat, amiről felismerhető leszel.


 

 

VÁLASZOLJ MAGADNAK ŐSZINTÉN EZEKRE A KÉRDÉSEKRE

 


A döntés a tiéd, de mivel vesztenivalód nincs, csupán nyerési lehetőséged… őszintén meg vagyok kicsit zavarodva: még mindig nem kattintottál. A jövő a kommunikációé. Méghozzá a tartalommal, szöveggel történő kommunikációé. Ha ezzel élsz, akkor a jövő a tiéd.
 

 

Tudd meg, miként mutatnálak be téged.

Ötletek, mankók a hatásos bemutatkozásodhoz, az ütős kommunikációdhoz. Azért, hogy ne a „fizetési igény alapján” döntsenek rólad.

Heti 5 perc elfoglaltságot jelent csupán, ráadásul bárhonnan elérhető az e-mail-fiókodból. Valljuk be, ennyi ideje a legelfoglaltabb embernek is van.
 
Név:
E-mail-cím:

Ne felejtse el kipipálni az adatvédelmi irányelveket sem.
Adataid biztonságban vannak. Büszkén betartom a törvényeket. Személyes adataid harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adom ki, és „biztonsági őrként” védelmezem.

Az adatvédelmi nyilatkozatot megismertem és elfogadom.
Egyben elfogadom, hogy a továbbiakban e-maileket, esetleg ajánlatot kapjak tőled.

Örülök, hogy spamet sosem küldesz, és a további e-mailekről való leiratkozás bármikor lehetséges.


Büszkén betartom a törvényeket. Adatkezelési nyilvántartási számom: NAIH-126407/2017.
Személyes adataid harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adom ki, és „biztonsági őrként” védelmezem.
 

FIGYELEM:

 

a heti kreatívmorzsák nem oktatás, nem tanfolyam.  Csupán személyes interakció nélküli tartalomközlés. Heti impulzus a részemről közvetlenül az e-mail-fiókodba. Azért, hogy ne neked kelljen kutakodnod, keresned… az ötletek, infók, cikkek passzív elolvasása után az abban leírtak megvalósítása rajtad áll.

Nem jár együtt tevékeny kapcsolattal köztem és közted. Nincs ráhatásom arra, hogy mit kezdesz az olvasottakkal, így nincs befolyásom az esetleges fejlődésedre sem.