Inspirációk Neked
89%-ban hatásosabb social poszt?
2024.01.17.
Beszélj vizuálisan, hogy közel 90%-ban hatásosabb és eredményesebb legyél a social posztokban! Mindjárt meglátod, mennyire hatásos ez a kommunikációs technika.
Hogy állsz a szakmai önismerettel? – A Muppet-show effektus
2024.01.17.
A szakmai élet gyakran egy Muppet-show. Amiben a külvilág, társadalom, szakmai világ a két öreg képében életre kelve egyfajta folyamatos kommentátor szerepében tetszeleg. Miért veszélyes jelenség?
Hogyan segít az őszinteség abban, hogy jobb márkaépítő legyél?
2024.01.17.
Hogyan segít az „őszinteség” abban, hogy jobb márkaépítő légy, avagy mit nem mutat meg a legtöbb márkaépítő? – A HOLLYWOODI CSILLAG CSAPDÁJA effekt a filmeden.
Blogbejegyzések
- 89%-ban hatásosabb social poszt?
- Hogy állsz a szakmai önismerettel? – A Muppet-show effektus
- Hogyan segít az őszinteség abban, hogy jobb márkaépítő legyél?
- 3 gyakori tévhit a márkakommunikációban és projektekben
- KARAKTEREKENTÚL – karakterek konzultációja
- KARAKTEREKENTÚL – karakterek meetingje
- RIDIKÜL — Duna TV — adásON és konklúziók a köbön
- Bocs, a párkapcsolatom sem reklámozom
- Fontos, de nem sürgős – hogyan priorizáld a teendőidet?
- A LEG-ek harca — miért nem lehetsz a legjobb?
- Mi kell ahhoz, hogy jó marketingszöveg-író legyen valakiből?
- Létezik egy gomb, amit már nagyon régen szeretnél megnyomni magadban
- Megírom a szakmai könyvedet – „Árnyékíró” gyorsszerviz vállalkozóknak
- MEGJELENT – életem első regénymunkája – referenciamunka
- Miért halott az óradíjas modell a vállalkozásodban?
- Beszélj vizuálisan – a vizuális kommunikáció a tartalommarketing jövője?
- Hogyan különböztesd meg magad a konkurenstől, ha ugyanolyan vagy? (pozicionálással)
- Instagrammarketing – útmutató a kreatív tartalmakhoz [példákkal]
- Így tartsd meg vállalkozásod működőképességét egy esetleges újabb „covid-leállás” esetében
- 3 árazási technika, amit valószínű ismételgetni fogsz az árazási folyamataidnál
- Hogyan tedd a célcsoportod számára felismerhetővé és emlékezetessé a márkádat?
- Az átugorhatatlan szöveg egyik kulcsa a jó tagolás, de vajon tudsz-e jól tagolni?
- Amikor egy perc milliókat ér?
- KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ – ugye nem felejtetted el?
- Jöttem, láttam, ítéltem: Magyar Marketing Fesztivál 2020
- ST22Lacika – több mint kamionos, az ország legismertebb sofőrjének sikere a saját márkájának építésében?
- A történeteken keresztül értjük meg a világot és így lehet hatni ránk – miért fontos a történetmesélés?
- Van egy rossz hírem: közel 3 mp alatt benyomást teszel rám – és mindezt a fotód alapján
- Chernobyl - instant kultusz, mégis sokat tanít a storytellingről
- Mit keres egy szövegíró a Construmán? – egy nap, amikor nem csupán az ügyfél, hanem a saját márkám is építem
- Vállalkozásod búcsúlevele hozzád
- Amire kíváncsi vagy: az ajánlatkiadásom kulisszatitkai - lesd el az apró részleteket és nyerd el a munkák minimum 80%-át
- 5+1 homlokracsapós felismerés – a klassz ügyfélkapcsolatokat is úgy kell megtaláld, mint egy jó párkapcsolatot
- Vállalkozóként te is űzöd az önmegerőszakolást?
- Add az arcodat a márkádhoz (ez történik, ha NEM használsz személyes fotókat a kommunikációdban)
- Csak legenda? A személyes hangvétel sikere a hírlevélírásban
- Önmagad akarom adni, nem a stílusod – Interjú Aranyi Szilvivel, a Személyreszabóval
- Milyen szempontokat figyelembe véve készíts karácsonyi kampányanyagokat, és mi a fenének?
- Szív nélkül 10 év múlva is csak egy halott vállalkozásom lenne [BogBag interjú]
- [INSPIRATÍV PÉLDA] Egy magyar iskola diákjai építenek márkát és tarolnak a történetmeséléssel?
- Egy tartalomtípus, ami nélkül nem fog menni a márkaépítés
- Szerinted úgy tökéletes a honlapod, ahogy van? – Akkor mutatom a kommunikációs hibáit
- Van értelme tréningekre és találkozókra járni? [Élménybeszámoló]
- 7 kommunikációs tipp, amit megfogadva okosabb leszel egy átlag vállalkozónál
- Milyen egy hatásos e-Dm vagy ütős cégbemutatkozó? [Ügyfelem anyagait hozom]
- Terméked az előnyök adják el - hogyan írd le őket? (gyakorlati írási segédlet)
- Szokatlan módszer, ami a kevésbé menő webáruházad is sikeressé teszi
- A Kreatív Karakter sztori - amin vagy sírni vagy röhögni fogsz
- Karakterekből páciensek: Lesd el az AKUT Szakasz módszerét [NEM CSAK EGÉSZSÉGÜGYESEKNEK]
- Humoros és közérthető magyarázatok, hogy végre értsd a marketingkifejezéseket [ÉRTELMEZŐSZÓTÁR]
- 3 bakiszó, ami a te szövegeidben is ott van?
- Hogyan emelj árat úgy, hogy ne fintorogjanak a vevők?
- 4 jellemződ, ami miatt neked nehezebben fog menni az előnyalapú kommunikáció [+FRUZSI 5 SZABÁLYA]
- Ha valódi értékeket akarsz adni, akkor a célcsoportod mentorává kell válnod - interjú Cseresnyés Beátával (BEACTIVE)
- Tudtad, hogy őt is beszerveztem a karácsonyi ajándékodhoz?
- Hogyan írok szöveget akár a legszárazabb termékről? (Titkok és példa a belső munkáról)
- Priorizálás a vállalkozásodban? Ülj be erre a filozófiaórára és végre megérted
- Vajon vevőbarát tartalmakat posztolsz a Facebookra?
- Ne becsüld alá a kapcsolatok értékét - Interjú Balogh Adryval, a Kalocsastyle márka megálmodójával
- A céges bemutatkozóanyagod szarvashibája: mindent elmondasz magadról, csak azt nem, hogy…
- Kulisszatitkok: Hogyan készül el a grafikád?
- Mit rejt a tatyó? - Kreatív Karakter titkok, amik rád várnak
- Tárgyalások tucatját teszi tönkre a rosszul kiválasztott helyszín?
- Fotókkal kommunikálni? Ezért sikeres a Facebook- és Instagram-posztod is
- Így tanít téged profilozni egy filmjelenet
- Tudtad? A tartalom hiánya is kommunikál, csak épp negatívan
- 1 kérdés, amit nem válaszolsz meg a terméknél a webáruházadban és ezért nem vásárolok tőled
- Hogyan nem ad el neked szövegíró egy túracipőt?
- A Zálattorvos marketingje, ami nem csak a gazdikat hódította meg
- Hogyan szerezz az ügyfelektől referenciát, nyomulás nélkül? Checklist a cikkben.
- Hogyan támogasd vállalkozásod márkáját az álláshirdetéseddel?
- Így vághatja gallyra énmárkádat egy válaszolatlanul hagyott levél
- Szabadúszó kreatívos? - 3 ok, amiért jól jársz velem
- Útmutató a botrányos eladáshoz: ciki apróság, ami rontja a terméked értékét
- A „túl egyedi” levél egy munkaadóhoz, amit nem akartam elküldeni - de aztán egy üzleti ebéd lett a vége
- Mutatom: egy hirdetés kétféle köntösben, de csak az egyikkel fogsz sikerre menni
- Bemutatkozás egy liftben: avagy így mutathatod be te is unalmasan a vállalkozásodat