Mire vagy kíváncsi?
Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.

Inspirációk Neked

Jöttem, láttam, ítéltem: Magyar Marketing Fesztivál 2020

2020.01.24.

Önbizalom- és tudáserősítő megàllóhelyek? A Magyar Marketing Fesztivál 2020-as verziójának előadótermei és standjai elvileg erre hivatottak létrejönni. Mégis épp a 'jó zsaru' vs.'rossz zsaru' èrzésének imbolygó padlóján készülök megcsúszni. Ezt a témát nem lehet egyetlen mondattal, csupán az ujjunk hegyével megérinteni. Bele kell fúrnunk magunkat. Öveket becsatolni, hosszú lesz.

ST22Lacika – több mint kamionos, az ország legismertebb sofőrjének sikere a saját márkájának építésében?

2019.10.22.

Igazi márkaépítő, pedig „csak egy magyar kamionos”? Több mint 41 ezer Facebook-követő; 150 ezer YouTube-feliratkozó és 300-nál is több feltöltött videó? Ugyanaz a szakma, ugyanaz a munka. Sokszor ugyanazon megtett útszakasz. Míg egyes kamionosok élik a mindennapi megszokott rutinjaikat, más ezekből pénzt csinál és a nagy betűs SEGÍTSÉG lesz mások számára. Szórakoztató és edukatív megnyilvánulásaival példaértékű tetteket hajt végre.

A történeteken keresztül értjük meg a világot és így lehet hatni ránk – miért fontos a történetmesélés?

2019.10.08.

Olyan narratívák és a történetek vonzzanak minket, amik hatására embernek érezzük magunkat. A neves Ogilvy ügynökségtől Barrie Seppings nemrégiben azt állította, hogy a nagy adatok korszakában történetekre van szükségünk ahhoz, hogy „pontos és emberi” marketingüzeneteket építsünk. Miért nem létezhet a marketingkommunikációd ma sztorik nélkül?

Blogbejegyzések