Mire vagy kíváncsi?
Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.

Inspirációk Neked

ST22Lacika – több mint kamionos, az ország legismertebb sofőrjének sikere a saját márkájának építésében?

2019.10.22.

Igazi márkaépítő, pedig „csak egy magyar kamionos”? Több mint 41 ezer Facebook-követő; 150 ezer YouTube-feliratkozó és 300-nál is több feltöltött videó? Ugyanaz a szakma, ugyanaz a munka. Sokszor ugyanazon megtett útszakasz. Míg egyes kamionosok élik a mindennapi megszokott rutinjaikat, más ezekből pénzt csinál és a nagy betűs SEGÍTSÉG lesz mások számára. Szórakoztató és edukatív megnyilvánulásaival példaértékű tetteket hajt végre.

A történeteken keresztül értjük meg a világot és így lehet hatni ránk – miért fontos a történetmesélés?

2019.10.08.

Olyan narratívák és a történetek vonzzanak minket, amik hatására embernek érezzük magunkat. A neves Ogilvy ügynökségtől Barrie Seppings nemrégiben azt állította, hogy a nagy adatok korszakában történetekre van szükségünk ahhoz, hogy „pontos és emberi” marketingüzeneteket építsünk. Miért nem létezhet a marketingkommunikációd ma sztorik nélkül?

Van egy rossz hírem: közel 3 mp alatt benyomást teszel rám – és mindezt a fotód alapján

2019.07.18.

Üzleti portréfotózáson jártam, mert felismertem egy fontos alapigazságot, melyet neked is fel kellene. Szeretnéd vagy sem, hatást gyakorolsz másokra. A kérdés az, hogy mindezt tudatosan teszed-e vagy hagyod magad sodródni a kontrollálhatatlan gondolattársításokkal?

Blogbejegyzések