Mire vagy kíváncsi?
Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.

Észrevétlenül adok el, méghozzá szöveggel


Aktivizáló szövegekkel, amik kitűnnek a szövegtengerekből
és amik a látogatóból vásárlót kreálnak.

Felejtsd már el végre az árversenyt.
 


Mit szólnál hozzá, ha segítenék elkerülni neked egy óriási hibát: hogy beállj a sablonszerű tucat-webáruházak és a konkurenstől kicsit sem eltérő cégek sorába? Ha egyéni vállalkozóként végre elfelejtenéd a kisokost és a szórólapokat? És nem kéne végre csak és kizárólag szájhagyomány útján terjedned?

Csupán a szavakkal prémium terméket gyárthatnál egy átlagos termékből. Végre nem kellene árversenyezned, vagy az árösszehasonlító oldalakkal bíbelődnöd. Izgalmasabb és hatékonyabb termékleírásokkal rendelkeznél, mint bármely konkurensed.

Mert az árverseny veszélyesebb, mint a legnagyobb konkurensed. Veszélyesebb, mint egy trehány alkalmazott munkája. Végre nem kellene árversenyben lenyomnod a konkurensed és több pénz is maradna a cégedben.



Mindezt a tartalomnak köszönhetően.

Ugyanis egyre több szituációban lép fel a következő probléma: Írni kéne. Szöveget.

Talán te is érzed, hogy csupán egy vagy a sok-sok egyforma jelentkező közül a potenciális megrendelődnél. Te tudod, hogy minőségi szolgáltatást nyújtasz, és lehet azt is, hogy jobb vagy a többieknél; de mégsem tudod ezt megfelelően kommunikálni.

Mert szerinted a vevőd úgyis csak az árat nézi.



Ha te is csak a sablonokkal jössz, akkor jelenleg is csak untatod a célpiacodat.
De izgalmas kommunikációval hatásosan és eredményesen szólíthatod meg azt.

Ugyanis hiába építetted az álmaidra a vállalkozásodat. Ha kommunikációd unalmas, akkor egyetlen embert fog igazán érdekelni: Téged. Ebből pedig profitod nem származik.

Azonban, ha olyan tartalmak kerülnek fel a weboldaladra, egy kampányanyaghoz vagy hirdetéshez, ami megfogja a vevők figyelmét, bizalmat és hitelességet épít és ráadásul olvasmányosabb, mint egy izgalmas krimi; akkor végre úgy fogsz kommunikálni, ahogy igazán szeretnél.
 

Tegyünk rendet a kommunikációm háza táján

 

A legjobb marketingszöveg, amin nem érzed, hogy marketingszöveg.
Küldetésem éppen az, hogy segítsek Neked jól kommunikálni a piacon.

Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.
Egy jól működő kapcsolatot Közted és a célpiacod közt.



Előnyalapú kommunikátorod leszek.

Mit jelent ez?
Azt, hogy végre nem a száraz tájékoztatással fogod fogadni az olvasókat, hanem megmutathatod, hogy mitől vagy te „sebtapasz arra a sebre”.
 

Mitől lesz szebb, jobb, élvezhetőbb vásárlód élete.
És mitől lesz szegényebb a nélkülözése miatt.
 

Mert Te, bizony a többi konkurens céggel ellentétben nem füvet nyírsz, hanem visszaadod a családi vasárnapokat. Nem egy egyedi konyhabútort tervezel, hanem megtervezed a reggeleket.
 

A célpiacod emberekből áll. És a cégek mögött is emberek vannak. Ők kommunikálnak. Ezért a szavak nem csupán betűk kombinációja. Függünk tőlük. Hatnak ránk és irányítanak.

Weboldalad látogatója sokszor csak a tartalomból tud következtetni a cégedre, amit azon keresztül átadsz, befolyással van céged megítélésére. Mindegy, hogy honlapról, Facebook-oldalról vagy más felületről van-e szó.
 

Ezért honlapod szövegének sem a cégedről kell, hogy szóljon.
Hanem az ügyfeledről.
Hatékony megírásához azonban ismerni kell a keresési szokásokat, és webes olvasási irányelveket is.
(Titkok és példa a belső munkáról, hogyan írok szöveget?)

 

Izgalmasabb és hatékonyabb termékleírásokat akarok,
mint bármely konkurensem.



Én abban segítek, hogy...
A hírleveleidet többen nyissák meg.
A cikkeidet többen olvassák el.
A honlapod más legyen, mint a konkurenciáé.
A piacod legjobban kommunikáló webáruháza legyél.
 

A Facebook - oldalad ne pusztán annyiból álljon, hogy fodrászüzleted alkalmazottja munka közben hajat nyír.



Mivel segítek? Hatékony webszöveggel, termékleírásokkal



Hírlevél, sales- és marketingszöveggel, landing-oldalak szövegezésével

Aminek megírásakor ismerni kell az eladási útvonal felépítését. Fontos szerepet játszanak a buyer personák (célszemélyek) motivációinak felkutatása, és a pszichológiai ismeretek is. Aktivizáló szövegek, melyek a látogatóból vásárlót hoznak létre. Pozitív és nem pedig negatív befolyásolás által.

Ha blogra volna szükséged, azt keresd itt.



Majd megkérem a titkárnőmet, a feleségemet, ő majd ír valamit. Elvégre mi végezzük ezt már 20 éve…

A kényelmetlen igazság az, hogy itt többről van szó, minthogy elmond, mivel foglalkozol.
Ha saját magad, vagy szövegírásban nem jártas alkalmazottad által szeretnéd megírni azokat, minden esetben hiányozni fog egy igazán fontos összetevő: a rutin és a tapasztalat.
 

Így az üres fehér felületen villogó kurzor az ördög kárörvendő mosolyaként determinálja majd, hogy ez sem lesz különb, mint a konkurenciáé.

 
Van több száz vagy ezer oldalnyi rutinod?
Ismered a szövegírás alapjait?
Tudsz kifogást kezelni?
Tudsz értékesíteni? Nem szóban, írásban…



Minden kérdésre IGEN válasz szükséges ahhoz, hogy azt az egyet megírd, ami most első körben Rád vár.

A silány munka ugyanis Neked bevételkiesést és hitelességvesztést eredményez. Munkám éppen ezért marketingkommunikációs előnyt és pluszbevételt jelent Neked. Szövegeiden nemcsak eladások múlnak, hanem a céges kommunikációd hitele is.
 

Munkám oroszlánrésze a kutatásból, stratégia kidolgozásából áll, kevesebb része pedig a tényleges írásból.

 


Nyomozok. A terméked után. A célcsoportod után.



 

Legyen az én kommunikációm más,
mint a konkurensé


Mitől lesznek az általam írt szövegek hatásosak és eredményesek?

Mert a vásárló fejével gondolkodok.
 


 

 

>>>Referencia landing oldal megírására (DrPrezi, Fesztelen Előadó légy, ne meztelen prezentációs alaptréning)
 

>>>Referencia honlapszöveg megírására (Sólyom Film)

 


Ok, ok, de mennyibe fog kerülni?

Kérek húsz deka sajtot, mennyibe fog kerülni?

Míg a boltban ki tudod kalkulálni, hogy pontosan ennyibe fog ez neked kerülni, és elégséges csupán ránézned az árcédulára; kreatív munkákat illetően erre egyetlen minőségi munkát végző helyen sem számíthatsz.
 

Ha azt kérded, „mennyiért írsz nekem szöveget”? Minden valamirevaló szövegíró erre azt fogja válaszolni: attól függ…

Minden munka egyedi. Különböző iparágak, különböző projektek és feladatok. Ezért az adott feladatra alakítom ki az árakat. Az árszabás egyedi. Hiszen számít, hogy mi a téma, milyen típusú a szöveg, hosszú vagy rövid lesz az eredményes.
 

Egységárat nem lehet kikalkulálni a kreatív szakmákban. Eltérő projektekről van szó. (Lentebb találsz intervallumokat,hogy mégis miben gondolkodj.)



Tulajdonképpen ingyen dolgozom neked

A szövegekkel hatékonyan fogsz kommunikálni, meggyőzni…és vásárlókat fog neked szerezni. A szövegek bevételt fognak neked generálni. Tulajdonképpen én foglak összegekkel megajándékozni téged. Neked egyetlen szöveg sem kiadás, hanem befektetés.
 

Jól van, meggyőztél.
Mondom a projektem, te mondd a kalkulációt

 
 



Egy ötletes bemutatkozót szeretnél? Válaszd a bemutatkozócsomagokat.

Mutasd be kreatívan a vállalkozásod.



Nem információdömping, hanem egy reklámeszköz- határozott küldetéssel.
Figyelem, kíváncsiság, érdeklődés felkeltése egy olvasmányos, hasznos anyaggal. És beszédes grafikával. Nem tájékoztatás, hanem „megkülönböztetés”.

1. Így mutatlak be: bemutatkozószöveggel - min. 1 oldal (1500-2000 karekterben): 15.500 Ft+AAM
2. Így mutatlak be: ötletes kreatív grafikával : 24.500 Ft+AAM
3. Így mutatlak be: bemutatkozószöveggel - min. 1 oldal (1500-2000 karekterben)+ötletes kreatív grafikával: 24.500 Ft+AAM
 

 



Kezdő vállalkozásoknak: Tojáshéj csomag - „Végre okostojás lehetsz.”

 

TOJÁSHÉJ CSOMAG tartalma:

A csomag ára: 29.900 Ft+AAM (alanyi adómentes). (Ennek ára „eredeti áron” csupán a főoldal szövegezését takarná.)
 

Mi az oka a csomag megszületésének?
Szeretném, ha már a kezdetek kezdetén nem hanyagolnád el a kommunikációt a vállalkozásodban. Mert ugye te sem néhány hónapra tervezed a vállalkozásodat? Márpedig hatásos kommunikációval érheted el, hogy még "kezdőként" is felfigyeljenek rád.  

Nekem nem lesz kevesebb idő ezt elkészíteni.
Nekem nem lesz kevesebb energia mindezt összehozni.
 

Igen, ez nekem első látásra nem éri meg.
Nem azért kapod meg ennyiért, mert egyébként ennyit érne. Hanem mert most bevállalom érted a csomagot. És remélem a jövőben jól menő vállalkozóként is visszatérsz hozzám.


Kik vehetik igénybe?
Azok, akiknek maximum egy éves a vállalkozásuk. (0-1 év)
Adószámod alapján szigorúan csekkolom.
Ezért, ha már „nagykorú vagy”, kérlek ne is próbálkozz kijátszani a rendszert. Nem csupán velem nem fair, de embertársaiddal sem. Ezt a lehetőséget azoknak szeretném megadni, akiknek tényleg segítség. Az időmmel okosan gazdálkodom. Megértésed köszönöm.

 

 

 

Partnereim - akiknek segítettem - "akik már ismernek"
...csak néhány




 

Árkalkuláció - Tényleges árakért kérd ajánlatomat
(Árak: Összeg+AAM, azaz alanyi adómentes)