Mire vagy kíváncsi?
Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.

Észrevétlenül adok el, méghozzá szöveggel


Aktivizáló szövegekkel, amik kitűnnek a szövegtengerekből
és amik a látogatóból vásárlót kreálnak.

Felejtsd már el végre az árversenyt.
 

 

Minden vállalkozó, tudatos márkaépítő — (gyakran) — milliós kérdése, hogy „mit süt/főz ki a kommunikációjából”.
Az alapanyagok adottak, de nem mindegy hogyan tisztítod, aprítod, fűszerezed, sütöd/főzöd azt.

Fogyaszthatóságát és ízvilágát tekintve is más lesz a végeredmény (megüli a gyomrot, hamar megromlik vagy hosszú távon hasznosul) akár egy-egy hozzávaló (meggyőzéstechnikai eszköz, előny, fájdalompont, értékajánlat stb.) vagy fűszer (történet, metafora, nyelvi alakzat, humor stb.) nélkülözésével.

Hiába a szakácssapka a fejeden, billentyűzet a kezedben:


- ha a pályatársak (legyünk píszík) sokkal karakteresebb fűszereket tartanak a polcon; neked pedig fogalmad sincs, hogy tartalmaid, kommunikációd elég karakteres-e?

- ha a célcsoportod minden alkalommal NEM NÁLAD nyitja ki az étlapot. Mi kell ahhoz, hogy a te kommunikációd is valódi gasztronómiai élményt nyújtson?

- ha tök jó alapanyagokat szereztél be az iparági piacon, de nem tudod, hogyan kerüld el, hogy ocsmány mód tálald fel mindazt, amit kifőztél belőle?



Ígérem, ezt jól kifőzzük!
 

Szedjük ízekre a kommunikációd, hogy emlékezetes vacsora, ne pedig egy vállalhatatlan és ehetetlen valami szülessen meg végeredményként. Így lesznek a sótlan, ízetlen, erőtlen és unalmas tartalmaid, kommunikációs megnyilvánulásaid ízletesek, ehetők, sőt repetára érdemesek.

Ha szögre akasztanád a szakácssapkát és hagynád a főzést a csudába: tudd, hogy én imádom viselni. 

Főzni még inkább.

 

 

Mit szólnál hozzá, ha segítenék elkerülni neked egy óriási hibát: hogy beállj a sablonszerű tucat-webáruházak és a konkurenstől kicsit sem eltérő cégek sorába? Ha egyéni vállalkozóként végre elfelejtenéd a kisokost és a szórólapokat? És nem kéne végre csak és kizárólag szájhagyomány útján terjedned?

Csupán a szavakkal prémium terméket gyárthatnál egy átlagos termékből. Végre nem kellene árversenyezned, vagy az árösszehasonlító oldalakkal bíbelődnöd. Izgalmasabb és hatékonyabb termékleírásokkal rendelkeznél, mint bármely konkurensed.

Mert az árverseny veszélyesebb, mint a legnagyobb konkurensed. Veszélyesebb, mint egy trehány alkalmazott munkája. Végre nem kellene árversenyben lenyomnod a konkurensed és több pénz is maradna a cégedben.



Mindezt a tartalomnak köszönhetően.


Ugyanis egyre több szituációban lép fel a következő probléma: Írni kéne. Szöveget.

Talán te is érzed, hogy csupán egy vagy a sok-sok egyforma jelentkező közül a potenciális megrendelődnél. Te tudod, hogy minőségi szolgáltatást nyújtasz, és lehet azt is, hogy jobb vagy a többieknél; de mégsem tudod ezt megfelelően kommunikálni.

Mert szerinted a vevőd úgyis csak az árat nézi.



Ha te is csak a sablonokkal jössz, akkor jelenleg is csak untatod a célpiacodat.
De izgalmas kommunikációval hatásosan és eredményesen szólíthatod meg azt.

Ugyanis hiába építetted az álmaidra a vállalkozásodat. Ha kommunikációd unalmas, akkor egyetlen embert fog igazán érdekelni: Téged. Ebből pedig profitod nem származik.

Azonban, ha olyan tartalmak kerülnek fel a weboldaladra, egy kampányanyaghoz vagy hirdetéshez, ami megfogja a vevők figyelmét, bizalmat és hitelességet épít és ráadásul olvasmányosabb, mint egy izgalmas krimi; akkor végre úgy fogsz kommunikálni, ahogy igazán szeretnél.
 

Tegyünk rendet a kommunikációm háza táján

 

A legjobb marketingszöveg, amin nem érzed, hogy marketingszöveg.
Küldetésem éppen az, hogy segítsek Neked jól kommunikálni a piacon.

Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.
Egy jól működő kapcsolatot Közted és a célpiacod közt.



Előnyalapon kommunikáló szövegíród leszek.

Mit jelent ez?
Azt, hogy végre nem a száraz tájékoztatással fogod fogadni az olvasókat, hanem megmutathatod, hogy mitől vagy te „sebtapasz arra a sebre”.
 

Mitől lesz szebb, jobb, élvezhetőbb vásárlód élete.
És mitől lesz szegényebb a nélkülözése miatt.
 

Mert Te, bizony a többi konkurens céggel ellentétben nem füvet nyírsz, hanem visszaadod a családi vasárnapokat. Nem egy egyedi konyhabútort tervezel, hanem megtervezed a reggeleket.
 

A célpiacod emberekből áll. És a cégek mögött is emberek vannak. Ők kommunikálnak. Ezért a szavak nem csupán betűk kombinációja. Függünk tőlük. Hatnak ránk és irányítanak.

Weboldalad látogatója sokszor csak a tartalomból tud következtetni a cégedre, amit azon keresztül átadsz, befolyással van céged megítélésére. Mindegy, hogy honlapról, Facebook-oldalról vagy más felületről van-e szó.
 

Ezért honlapod szövegének sem a cégedről kell, hogy szóljon.
Hanem az ügyfeledről.

Hatékony megírásához azonban ismerni kell a keresési szokásokat, és webes olvasási irányelveket is.
(Titkok és példa a belső munkáról, hogyan írok szöveget?)

 

Izgalmasabb és hatékonyabb termékleírásokat akarok,
mint bármely konkurensem.



Én abban segítek, hogy...
A hírleveleidet többen nyissák meg.
A cikkeidet többen olvassák el.
A honlapod más legyen, mint a konkurenciáé.
A piacod legjobban kommunikáló webáruháza legyél.
 

A Facebook - oldalad ne pusztán annyiból álljon, hogy fodrászüzleted alkalmazottja munka közben hajat nyír.



Mivel segítek? Hatékony webszöveggel, termékleírásokkal


Hírlevél, sales- és marketingszöveggel, landing-oldalak szövegezésével

Aminek megírásakor ismerni kell az eladási útvonal felépítését. Fontos szerepet játszanak a buyer personák (célszemélyek) motivációinak felkutatása, és a pszichológiai ismeretek is. Aktivizáló szövegek, melyek a látogatóból vásárlót hoznak létre. Pozitív és nem pedig negatív befolyásolás által.

Ha blogra volna szükséged, azt keresd itt.



Majd megkérem a titkárnőmet, a feleségemet, ő majd ír valamit. Elvégre mi végezzük ezt már 20 éve…

A kényelmetlen igazság az, hogy itt többről van szó, minthogy elmond, mivel foglalkozol.
Ha saját magad, vagy szövegírásban nem jártas alkalmazottad által szeretnéd megírni azokat, minden esetben hiányozni fog egy igazán fontos összetevő: a rutin és a tapasztalat.
 

Így az üres fehér felületen villogó kurzor az ördög kárörvendő mosolyaként determinálja majd, hogy ez sem lesz különb, mint a konkurenciáé.

 
Van több száz vagy ezer oldalnyi rutinod?
Ismered a szövegírás alapjait?
Tudsz kifogást kezelni?
Tudsz értékesíteni? Nem szóban, írásban…



Minden kérdésre IGEN válasz szükséges ahhoz, hogy azt az egyet megírd, ami most első körben Rád vár.

A silány munka ugyanis Neked bevételkiesést és hitelességvesztést eredményez. Munkám éppen ezért marketingkommunikációs előnyt és pluszbevételt jelent Neked. Szövegeiden nemcsak eladások múlnak, hanem a céges kommunikációd hitele is.
 

Munkám oroszlánrésze a kutatásból, stratégia kidolgozásából áll, kevesebb része pedig a tényleges írásból.

 


Nyomozok. A terméked után. A célcsoportod után.



 

Legyen az én kommunikációm más,
mint a konkurensé


Mitől lesznek az általam írt szövegek hatásosak és eredményesek?

Mert a vásárló fejével gondolkodok.
 


 

 

>>>Referencia landing oldal megírására (DrPrezi, Fesztelen Előadó légy, ne meztelen prezentációs alaptréning)
 

>>>Referencia honlapszöveg megírására (Sólyom Film)

 

 

>>> Referencia landing oldal megírására (Illatmarketing: lakasparfum.hu)
 

 

 

Megjelent – életem első regénymunkája, aminek megszületésében részt vállaltam – true story alapján (2022)

 

Bevallom, engem is meglepett, hogy elvállaltam a projektet. A kényelmetlen igazság az, hogy ez egy dühítő könyv lett.

Ez egy csupaszra vetkőzött történet egy bántalmazott lányról.
 

IGAZ TÖRTÉNET alapján.
 

A könyv minden sora megtörtént eseményeken alapul.

A Hazugságok börtönében c. könyv, izgalmas, fordulatokkal teli pokol rejtelmes őserdeibe ragad el. A főhős nem is sejti, milyen rémálomba keveredett azzal, hogy megismert egy férfit.
 

Megmutat egy könnyek áztatta világot, amelyben oly sok nő vagy férfi él jelenleg is. Remélve azt, hogy te vagy a környezetedben élők elkerülhetik a poklot.

 

 

 

PROJEKT:

A könyv megírásához egy terjedelmes, roppant részletes és őszinte naplószerű írás adott alapot (regényvázlat – kézirat – ügyfél részéről), annak olvasmányos, leíró köntösbe való bújtatása; a történet tematikai felépítésének feladata (végig izgalmas legyen a számodra a cselekményszál és az életút alakulása) már az én vállamat nyomta.
 

Rázós volt megírni, nemcsak az ügyfelemnek, de nekem is.
 

Nála régi sebeket tépett fel.

Nekem mellbe vágó érzés volt elolvasni és megírni.
 

A történt a nyomasztó volta ellenére, olvasmányos, befogadható és fogyasztható.

 

Mielőtt elítélnéd bárkinek az életét, a múltját vagy a személyét: a könyv segítségével húzd fel a cipőjét. Sétálj benne kicsit néhány fejezet erejéig.
 

A referenciamunkám itt találod.

 

 

Szeretnéd viszont látni a tudásod, márkatörténeted egy könyvben, de kéziratod átdolgozást igényel?

Segítek szavakba önteni a mondandód, felépíteni a szakkönyved tartalmi részeit, hogy könyved ne porfogó legyen a polcokon, aminek hátoldalán a saját portréfotód emlékeztet a keserű tapasztalatra: ebbe is felesleges volt belevágni.
 

Szellemírás azoknak, akik úgy érzik, soha nem lesznek képesek maguktól megírni a saját könyvüket!

Megírom a szakkönyvedet – „Árnyékíró” gyorsszerviz vállalkozóknak szolgáltatásom részleteit itt találod.

 


Ha szívesen konzultálnál velem

 

Két „Percek Fruzsival” lehetőséget is hozok neked. Egy lakóövezeten belüli sebességű utazási lehetőséget és egy gyorsítósávot.

A KARAKTEREKENTÚL – karakterek meetingje egy gyorsítósáv egy átlag konzultációhoz képest, azaz egy 3 hónapos konzultációs lehetőség velem. Egy „konzulensprogram”, amely 2 hetente az élesben konzultációt, egyfajta utánkövetést és anyagaid átnézését is magában foglalja.

A KARAKTEREKENTÚL – karakterek konzultációja pedig egy lakóövezeten belüli sebességű utazási lehetőség. Azoknak ajánlott, akik kisebb sebességgel, kisebb elköteleződéssel egy-egy konzultáció erejéig vennék igénybe a segítségem. 1 órára kibérelnék Fruzsit.

Az egy óra beszélgetés a fejtörést okozó kulcsfontosságú anyagod átnézését, jegyzetelését is tartalmazza (amelyet előtte végzek el és ha/amennyiben igényled). Legyen ez egy kulcsfontosságú landinged átnézése az élesítés előtt vagy az értékajánlatod felépítése. Élőben pedig beszélünk róla.

 

Ok, ok, de mennyibe fog kerülni?

Kérek húsz deka sajtot, mennyibe fog kerülni?

Míg a boltban ki tudod kalkulálni, hogy pontosan ennyibe fog ez neked kerülni, és elégséges csupán ránézned az árcédulára; kreatív munkákat illetően erre egyetlen minőségi munkát végző helyen sem számíthatsz.
 

Ha azt kérded, „mennyiért írsz nekem szöveget”? Minden valamirevaló szövegíró erre azt fogja válaszolni: attól függ…

Minden munka egyedi. Különböző iparágak, különböző projektek és feladatok. Ezért az adott feladatra alakítom ki az árakat. Az árszabás egyedi. Hiszen számít, hogy mi a téma, milyen típusú a szöveg, hosszú vagy rövid lesz az eredményes.
 

Egységárat nem lehet kikalkulálni a kreatív szakmákban. Eltérő projektekről van szó. (Lentebb találsz intervallumokat, hogy mégis miben gondolkodj.)



Tulajdonképpen ingyen dolgozom neked?

A szövegekkel hatékonyan fogsz kommunikálni, meggyőzni…és vásárlókat fog neked szerezni. A szövegek bevételt fognak neked generálni. Tulajdonképpen én foglak összegekkel megajándékozni téged. Neked egyetlen szöveg sem kiadás, hanem inkább befektetés.
 

Jól van, meggyőztél.
Mondom a projektem, te mondd a kalkulációt

 
 



Egy ötletes bemutatkozót szeretnél? Válaszd a bemutatkozócsomagokat.

Mutasd be kreatívan a vállalkozásod.



Nem információdömping, hanem egy reklámeszköz- határozott küldetéssel.
Figyelem, kíváncsiság, érdeklődés felkeltése egy olvasmányos, hasznos anyaggal. És beszédes grafikával. Nem tájékoztatás, hanem „megkülönböztetés”.

1. Így mutatlak be: bemutatkozószöveggel - min. 1 oldal (1500-2000 karekterben): 15.500 Ft+AAM
2. Így mutatlak be: ötletes kreatív grafikával : 24.500 Ft+AAM
3. Így mutatlak be: bemutatkozószöveggel - min. 1 oldal (1500-2000 karekterben)+ötletes kreatív grafikával: 24.500 Ft+AAM
 

 

 



Kezdő vállalkozásoknak: Tojáshéj csomag - „Végre okostojás lehetsz.”

 

TOJÁSHÉJ CSOMAG tartalma:

A csomag ára: 69.900 Ft+AAM (alanyi adómentes).
 

Mi az oka a csomag megszületésének?
Szeretném, ha már a kezdetek kezdetén nem hanyagolnád el a kommunikációt a vállalkozásodban. Mert ugye te sem néhány hónapra tervezed a vállalkozásodat? Márpedig hatásos kommunikációval érheted el, hogy még "kezdőként" is felfigyeljenek rád.  


Nekem nem lesz kevesebb idő ezt elkészíteni.
Nekem nem lesz kevesebb energia mindezt összehozni.
 

Igen, ez nekem első látásra nem éri meg.
Nem azért kapod meg ennyiért, mert egyébként ennyit érne. Hanem mert most bevállalom érted a csomagot. És remélem a jövőben jól menő vállalkozóként is visszatérsz hozzám.


Kik vehetik igénybe?

Azok, akiknek maximum egy éves a vállalkozásuk. (0-1 év)
Adószámod alapján szigorúan csekkolom.
Ezért, ha már „nagykorú vagy”, kérlek ne is próbálkozz kijátszani a rendszert. Nem csupán velem nem fair, de embertársaiddal sem. Ezt a lehetőséget azoknak szeretném megadni, akiknek tényleg segítség. Az időmmel okosan gazdálkodom. Megértésed köszönöm.

 

 

 

Partnereim - akiknek segítettem - "akik már ismernek"
...csak néhány




 

Árkalkuláció - Tényleges árakért kérd ajánlatomat
(Árak: Összeg+AAM, azaz alanyi adómentes)
 

 

A szövegírás ára nálam tartalmazza:

 

(néha) személyes, vagy virtuális egyeztetéseket (ha kérdésed támad, általában hétvégén is elérsz, hiszen tudjuk mennyire frusztráló egyedül maradni a problémáddal, anomáliákkal).

 

a téma részletgazdag kutatását (amit sosem spóroltam ki, nem vagyok „tömeggyártós” és sosem szeretnék az lenni).

 

egyéb ötletmorzsák, javaslatok a marketingedre (tudod ez az olykor idegesítő pro aktivitásom, amiért végülis sokan kedvelnek).

 

a tartalmaknak leginkább csak elvárható minimális karakterszáma van, maximalizálva sosincs. Amennyi szükséges az adott aktuális (cikk)témához, landinghoz, annyit írok (nem karakterekért fizetsz – szándékos rizsázásért pláne nem – hanem a szuper tartalomért).

 

A szövegekre mindig 100% elégedettségi garanciát vállalok: naaaa ezért nem számláztam nagyon még sosem javítási köröket (nem volt mit), és sosem hagytam annyiban a tartalmakat, ha kell, csiszolom, javítom. Az ár tartalmazza az észszerű mennyiségű javítást. (Szerencsére a csupaszív ügyfeleim nem élnek vissza a munkámmal).
 

kész szöveg a lehető legrövidebb idő alatt (a tökölés nem az én műfajom).

 

az esetleges javításokat (2x javítási kör az árban, de sosem volt még rá precedens, hogy javítási köröket számlázzak bárkinek is. Mint említettem, nem élnek mások vissza a munkámmal.)

 

önálló munkavégzést (ha kell egy fotó, infó rólad/témádról, általában megtalálom, csak akkor nyúzlak vele, ha nagyon muszáj). Persze a Briefelés alap (egy alapos kérdezz-felelek, célok lefektetése).

 

Promotálás INGYEN! Elkészült anyagaidat (amennyiben együttműködésünk így szól) megoszt(hat)om a Facebook-oldalamon és ha úgy érzem, kiküldöm hírlevélben is, volt már rá példa, hogy „hasznos információként” ajánlom őket! Igen, ez is az árban.

 

Az árak teljes árak, további költségek nincsenek! Tehát nincs plusz ÁFA szállítási, vagy csomagolási, „bocs, hogy későn szóltam” és „felmertél tenni egy kérdést” költség. Alanyi adómentesként számlázok. Mindegy, hogy blogról van szó, vagy hírlevélről, honlapszövegről vagy a szakmai könyved megírásáról.

 

 

Az árakat az általam nyújtott minőséghez, gondoskodáshoz, lelkiismeretességhez aktualizáltam