Mire vagy kíváncsi?
Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.

Kreatív grafikák azoknak, akik „wow-hatást
szeretnének kiváltani a célcsoportjukból”

Égesd vizuálisan a fejekbe a munkáidat és önmagadat.
Unod az átlagos Facebook-borítókat, referenciaképeket?

 

Megkülönböztethetővé teszlek.
Azért, hogy tarolhass a 0. találkozásnál.
Ne lapíts ott a sarokban.



Van egy rossz hírem: ma már nem a szorgalom és a tehetség, meg az irdatlan mennyiségű munka az, amivel kiemelkedhetsz a tömegből, vagy a konkurenseid tengeréből.
(„Mi lelkiismeretesen végezzük a munkánkat…”-ismerős?)

Hanem a kommunikációval, és azzal, hogy foglalkozol a személyes marketinggel. Ebbe pedig beletartozik a vizuális megjelenés is.


A probléma nem az, hogy nem mutatsz túl sok referenciaképet a honlapodon, vagy az, hogy kevés fotót használsz. A legnagyobb probléma az, hogy hatástalan, unalmas és semmitmondó képekkel hátrányos helyzetbe hozhatod vállalkozásodat. Mert sabloncéggé és sablonmunkákká teszed őket.

 

De ugye te nem egy sabloncég vagy? Akkor a stockfotók és az egyszerű referenciaképek uralma véget ért.



 

Egyedi referenciaképeket szeretnék


A Neked készült kreatív grafikákkal ki fogsz tűnni a tömegből.

Munkáid megkülönböztethetővé válnak a konkurensed munkáitól. Mert másként tálalod őket.
A Facebook fejléced egyedi lesz, és a legfőbb üzenetet fogja közvetíteni.
A legütősebb címsorok üzenetei, és a tartalmaid mondanivalója plusz löketet kap, és vizuálisan is a fejekbe égetheted azt.


 

Vajon Neked is szükséged van rá?
Ha ugyanolyan akarsz lenni, mint bármely konkurensed, akkor nem.
Ha továbbra is az árversenyben látod a jövőt, akkor sem.
 




Mennyit teszel a nulladik találkozások sikerességéért?

Elkészült munkád olyan, mint egy termék a bolt polcán.
Ahol tudat alatt mindenki véleményt alkot a termékekről.

Kinézete, csomagolása, színe alapján. Sőt, meg is tudod tippelni, mely termék milyen árkategóriába tartozik. Az alapján, hogy silány vagy csúcsminőségi-e a csomagolás.


Sokan úgy gondolják, hogy ha egy termék vagy szolgáltatás kiváló, akkor nem kell a „körítés”.
Pedig ők azok, akik kihagynak egy igen fontos tényezőt: a benyomáskeltést.
Ügyfeledre, vásárlódra nem az első személyes találkozáskor gyakorolsz hatást. Hanem a nulladik találkozás során, amely üzenetet küld. És ami segíthet abban is, hogy megkülönböztethetővé tedd magad a sok-sok egyforma cég közül.


Minden olyan csatorna, eszköz, ami vállalkozásodat, termékedet, elkészült projektjeidet mutatja be, a nulladik találkozásért felelős. A vizuális elemek is. Amik nem csupán a honlapod dizájnjában vagy a logóban merül ki csupán.

Éppen úgy, ahogy egy személy esetében minden apró mozzanat, szokás, viselkedési forma hozzájárul ahhoz, hogy mit gondolsz róla.
 

John Purkiss szerint az énmárka az önmarketing legfontosabb eszköze. Jeff Bezos - Amazon alapítója – állítása szerint pedig az „énmárka nem más, mint amit akkor mondanak rólunk, amikor kilépünk a szobából!"

Készíts nekem
egyedi kreatív grafikát



Különlegeset és remeket alkottál? Add meg neki a megfelelő körítést.

Mutasd meg az általad készített honlapok referenciaképeit izgalmas és ötletes fotóval. Kreatív grafikákkal. Honlapodra kéne néhány beszédes kép, ami túlmutat az unalmas stockfotók világán? Erősítsd a tartalmat, kreatív illusztrációval növeld a konverziót az oldalon. A képeket jóval többen nézik meg, mint a szöveges tartalmakat. Mint ahogy a Facebook-oldalad borítóképét is.

 

Hogyan készülnek el a grafikáid? Tudd meg a kulisszatitkokat a grafikákról itt.

 

 

Kíváncsi vagy a grafikákra? - Nézz rá néhány referenciára

 

 

Öröm volt Zsuzsával dolgozni, és olyan munkát adni át neki, melynek minden részletét szereti. Kocsis Zsuzsa a te „EDZŐD” . Kertész Zsuzsa – MTV1- tanítványaként ismert kommunikációs szakember, ToastMasters Competent Commicator, tréner, coach és TEDx speaker.A közös munka során együtt éritek el, hogy az álmaid reális és elérhető célokká változzanak és cselekvési terv segítségével megvalósuljanak. Itt megtalálod: www.kocsiszsuzsa.com



 

A Krea-Wood márkának itt épp motivációs táblák készültek. A Krea-Wood termékek a lézervágás után kézzel készülnek el. Tehát nem automatizált gyártósoron, hanem emberi kéz által, Magyarországon (kivéve stencilsablonok).

Egyedi ötlet alapján, grafikusok dolgoznak a design-on, tehát nem "konfekciótermékek". A termékeket már az Amazon-on is forgalmazzák mind az 5 európai piactéren (Nyugat-Európa/16 ország). Az egyhangú, ötlettelen használati tárgyak helyett formabontó, de letisztult, funkcionális eszközöket tarthatsz a kezedben.

Itt megtalálod: www.kreativwebshop.hu

 

 

A Gi-Glass márka egyedi zuhanykabinok tervezésével a szabadság érzését adja meg neked, odabent. Ezt az érzést igyekeztem visszaadni a grafika minden részletében.
Itt megtalálod: www.gi-glass.hu

 
 

Én nem csupán egy grafikát készítek neked, hanem segítek wow-hatást kiváltani a célcsoportodból. Mindezt úgy, hogy ne csak megakadjon rajta a szem. De egy üzenettel is távozzon a befogadó fél.




Közhely, de mégis igaz: egy kép többet mond ezer szónál.
Így van ez az unalmas fotók esetében is.
Csak éppen negatív üzenetet hordoznak.




A kreatív munkáimat nem egyszerűen szeretik.
A munkáimért egyes ügyfeleim szinte rajonganak.

Ugye a te vállalkozásod egy egyéniség? Akkor miért gondolkodsz sablonokban?

Nem akarom a tucatcég látszatát kelteni



Biztos vagyok benne, hogy azért érdekel
Mégis mire számíts az árakat tekintve?
 

Facebook-borítókép, Facebook-posztképek (pl. csak kampányhoz), kreatív grafikák, flyertek, honlapokhoz ötletes szövegközi képek, slide-grafikák. (Elkészült munkák, egy termék ötletes bemutatása). Ha többre volna szükséged és rendszeresen, akkor kérd egyéni csomagajánlatomat. Szuper csomagot állítok neked össze.

 

 

 


Ezeket a költségintervallumokat lődd be:
(De kérd ajánlatomat, mert a munkák lehetnek rettentő egyszerűek és nagyon komplikáltak is.)

Facebook-posztkép, honlapgrafika, honlap-slidegrafika: egyéni elbírálás, attól függ mit szeretnél. Általában 9900-20.000 Ft+AAM között mozognak.
A "tipikus grafikusi munkákat" inkább a grafikusoknál keresd. Tehát nem tervezek logókat, webdizájnt és ehhez hasonló nyalánkságokat.

 




Egy ötletes bemutatkozót szeretnél? Válaszd a bemutatkozócsomagokat.


Mutasd be kreatívan a vállalkozásod.

Nem információdömping, hanem egy reklámeszköz - határozott küldetéssel.
Figyelem, kíváncsiság, érdeklődés felkeltése egy olvasmányos, hasznos anyaggal. És beszédes grafikával.
Nem tájékoztatás, hanem „megkülönböztetés”.

 

1. Így mutatlak be: bemutatkozószöveggel - min. 1 oldal (1500-2000 karekterben): 15.500 Ft+AAM
2. Így mutatlak be: ötletes kreatív grafikával : 24.500 Ft+AAM
3. Így mutatlak be: bemutatkozószöveggel - min. 1 oldal (1500-2000 karekterben)+ötletes kreatív grafikával: 24.500 Ft+AAM