Mire vagy kíváncsi?
Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.

KARAKTEREKENTÚL – karakterek konzultációja

Egy személyes „konzultáció” velem. EXKLUZÍV LEHETŐSÉG.  Nézzünk a karaktereid mögé. Személyre szabottan. 

 

 

 

 

KARAKTEREKENTÚL – karakterek konzultációja

 

Egy személyes „konzultáció” velem
EXKLUZÍV LEHETŐSÉG

Béreld ki Fruzsit, akár 1 órára!

 

Nézzünk a karaktereid mögé. Személyre szabottan.  
 

A karakterek  konzultációja egy közös értekezés a kommunikációdról, a „kommunikációd technikai eszköztárainak” megtalálásáról. Velem. Konzultáljunk, ha nem tudod, hogy kezdj bele. Konzultáljunk, ha épp nem tudod hogyan folytasd. Konzultáljunk, ha kevésnek érzed önmagad.
 

Mert te is egy kreatív karakter vagy, egy egyedi küldetéssel. Tudod, én leginkább írok...de most megnyitom a lehetőséget arra, amit eddig annyian kiimádkoztatok már belőlem. Ritka ugyanis az, hogy magával a termékkel, vagy a szolgáltatással legyen a gond. Bár ez is benne van a pakliban. A legtöbbször, csak nincs jól ízesítve. Nincs jól “öltöztetve”. Vagy gyenge az értékajánlat, ami mögötte van.
 

Figyelem: max. heti 2 konzultációt vállalok

 

[De jó, beszéljünk Fruzsi]

 

 

 

Minden kommunikációs anyagodnak tétje van


 

Ha a márkaépítés világában a kommunikációd épphogy csak görbül, akkor te is görbülni fogsz.

Milyen ízű a kommunikációd? Milyen alapanyagokból áll össze? – találjuk meg benned is az értéket, ami másoknak is fáklyát jelenthet és nézzük meg, hogyan célszerű tálalnod azt, hogy mindezt ne csak te érezd annak.
 

Nincs rossz kérdés csak megválaszolatlan. Ha megtanulsz eredményesen kommunikálni, jól pozícionálni, máris a konkurens nem egy eltiporni való ellenség lesz, akinél a büntetőfékezést is bevállalod, ha meglátod, hogy utánad megy.

Hibrid konzultációt javaslok.  Ez a fajta hibrid konzultáció (szóban és írásban) segíti a produktivitást, hiszen a széljegyzettel ellátott anyagodat, a véleményeimet, útmutatásaimat magaddal viszed. Nem szorulsz az éles memóriádra.
 

Egy konzultáción ülhetsz úgy is, hogy másnapra minden elszáll. Ez nem ilyen lesz.


 



 

 

MZ/X, „Átfutnád?” „Mit gondolsz róla?” „Hogyan kéne…?”

 


Kérdések sora, amiket igen gyakran megkapok két szövegírás munkafolyamat közben is. Pittyeg egy chatablak vagy megjelenik az „üzid van” infó a retinám előtt.

Mi lenne, ha e kérdéseidre választ adnék? Átfutnám esetleg a fejtörést okozó anyagodat? Legyen az egy landing, cikk, hírlevél vagy az "értékajánlatod, amit prezentálsz".
 

Mi lenne, ha ránéznénk az alapanyagokra és a hozzávalókból egy emlékezetes vacsorát, nem pedig egy vállalhatatlan és ehetetlen valamit hoznánk ki?
 

Sótlan, erőtlen és unalmas tartalmaid, kommunikációs megnyilvánulásaid tegyük ízletessé, finomabbá.

Szedjük ízekre a megírt szövegeidet. A kommunikációs csatornáidat vagy az ötletedet.
 

Valahogy minden kérdésedre a válasz egy kattintásra van tőled és mégis úgy érzed, nem haladsz? Sem a landinggel, sem a cikkekel, hírlevelekkel. Posztokkal? Ötlettel?
 

Nézzünk a körmére.

 

 

 


 




A konzultáció ELŐNYE:

A tőlem már megszokott oldott, kötetlen hangulatban, könnyed és fesztelen stílusban...

 

 

  1. Választ kaphatsz az elakadásaidra. Rálelsz a kommunikációs vakfoltokra. (Hol vagy erős és hol nem.) A konzultáció témáját egyéni céljaidnak megfelelően határozzuk meg.
    Figyelem: 1 óra alatt csak egy fő témát tudunk kivesézni általában. Esetleg érintőlegesen még néhányat.

     
  2. Figyelmet kapsz. Ha a fejtörést okozó anyagot időben megkapom,  „széljegyzetekkel” látom el neked, mire leülünk átbeszélni. Véleményezem az írásaidat és stratégiai iránymutatásokkal látlak el. (Látod majd, hogy miért nem hatékony vagy épp előnyös egy-egy szóhasználat, fogalmazás, felépítés.)

     
  3. Személyes kapcsolódás velem. Ez különösen azoknak fontos, akik személyesen beszélgetnének velem arról,  hogy milyen tartalmakkal tudják leginkább építeni a személyes márkájukat. Mit és hogyan kommunikáljanak, tervezzenek. 


 

 

Tudtad?

 

Egy-egy landing (egyetlen konverziós cél érdekében létrehozott landolóoldal) egy szövegíróval megiratva 50.000-100.000 Ft vagy effeletti összegek felett mozog a piacon.

Tény, hogy emögött ott van az a tudás és gyakorlat is, amely minőségben az elvárt eredményt hozza. DE mégicsak nagyobb összeg lenne tehát, mintha magad írod meg, de konzultációs lehetőséggel karöltve. Most e szövegírói tudásból csippenthetsz le egy szakmai véleményezés keretében.
 

Nem kell egyedül alkotnod.

A konzultáció konklúzióit ráadásul a többi anyagaid megírása során is fel tudod használni.

 

 





 

Melléd ül egy kávéval a kommunikációs konzulensed
 

 Online vagy offline. De feltétlenül hozz egy kávét vagy teát magad elé akár a monitorhoz  én is így teszek  és beszélgessünk!

 

[Beszéljünk Fruzsi]

 

 

Hogyan zajlik a konzultáció?*

 

Az egyéni karakterek konzultációja olyan különleges konzultáció velem, amelyhez a te aktív közreműködésed szükséges.

Leginkább szemléletben. Én  a konzultációk során útbaigazítalak, véleményezek, tanácsolok.

 

  1. LÉPÉS: A közös konzultációt egy előzetesen elküldött 5 kérdéses nyitó mérés indítja (kérdéseket kapsz tőlem), egy „zárthelyit” is írsz a márkádból. Ugye érted mire célzok? Felmérlek. A mostani kommunikációd állapotát is.

     
  2. LÉPÉS: Olyan előzetes kérdéseket is kapsz, amelyben informálhatsz engem arról, hogy pontosan miben fogok tudni neked segíteni. Ha konkrét anyagról van szó, azt is elküldöd. Én átnézem a szóban forgó anyagot, kérdést, dilemmát és konkrét iránymutatásokkal látom el, rámutatok a hibákra.

     
  3. LÉPÉS: A megbeszélt időpontban online videókonzin – nagy ritkán személyesen (offline) – átbeszéljük a kérdéseidet, lépéseidet. A személyre szabottság kulcsfontosságú. A hatékonyság is. Ebben az online sokkal gyorsabb. Esetleges offline megbeszéléseket csak akkor vállalok, ha a személyes konzultációra a minimum elköteleződés: 3 óra.

 

 

* A konzultáció egyfajta tanácsadás, útmutatás, konzultáció és operatív segítségnyújtás. Nem felnőttoktatás. ..és semmilyen módon nem oktatás, tréning, kurzus és mi fene.

 


 

Tudod miért kéne leginkább kávéznod és konzultálnod egyet velem…?

 

 

…mert hozzáértő szakember vagy, de talán úgy érzed nem elég hiteles

 

Képzeld el azt, hogy végre választ kapsz egy-két régóta foglalkoztatott kommunikációs dilemmára. Látod azt is, hogy egy adott anyagban (landing, cikk, árajánlat stb.) mik a tipikus hibák, javítandó területek. Nem lenne egyszerűbb, ha nem izzadnál ezek miatt? Mert, ha nem izzadsz, talán még szeretni is fogod a feladatot.


 

…mert esetleg teli vagy keserű tapasztalatokkal

 

Az izzasztó próbálkozások gyakran csak a lelkiismeretedet nyugtatják meg, hogy foglalkoztál a kérdéssel; holott a rossz tapasztalatok a legszívesebben páros lábbal rúgnák ki az ablakon ezt a „kommunikáljunk az emberekkel” projektet, mert szerinted ez neked nem fog menni.
 

 

…mert az emberek a témád kapcsán érdektelenek, nem értenek

 

Életet lehelünk oda, ahol most a karaktereik felett cirkálva a saskeselyük készülnek lecsapni a halott szövegeidre és máris szinkronhangként jelensz meg a vállalkozásod idegen nyelvű filmjén, amit most még nem ért a célcsoportod.

 

 

 

FIGYELEM: Nem célszerű átgörgetni


 

  1. Nem neked való a lehetőség, ha nincs kedved ötletelni, megoldani. Ha csak önigazolást keresel a jelenlegi „ugye, jó ez így, mert nincs kedvem foglalkozni vele” féle kommunikációdra. Én egy könyörtelenül őszinte kritikus vagyok. Hiú remény azt hinni, hogy a potenciális vevőd, ügyfeled, érdeklődőd automatikusan úgy fog a zakódba kapaszkodni, mint a rajongótábor az ABBA koncerten a „félistenekbe”.

     
  2. Olyan vállalkozóknak kifejezetten nem ajánlott, akik nem elég agilisak és nem képesek tenni a saját sikereikért, hátradőlnek és várják a sült galambot. A közös konzultáció után a siker rajtad áll.

     
  3. Továbbá, nem akarok majd neked eladni semmit automatikusan a továbbiakban. Az, hogy végül úgy döntesz, hogy a segítségemet a jövőben a tartalmaid megírása során is igénybe veszed, a te személyes és saját DÖNTÉSED. DE kérlek vedd figyelembe, hogy nem feltétlenül tudlak elvállalni automatikusan ügyfélként akkor sem, ha együtt szeretnél velem dolgozni.

 

 

Kivel fogsz konzultálni?

 


Nyári Fruzsina vagyok.

 

Szabadúszó marketingszöveg-író, szakmai könyvek, regények szellemírója, a Kreatív Karakter márka megálmodója, megszállottan pozitív gondolkodó.

 

Barna szem, barna haj és fanyar humor. Mindig őszinte és egyenes.

 

Több mint tíz éve munkámon keresztül fejezik ki önmagukat szakamberek, vállalkozók, könyvírók. Ezen a lehetőségen keresztül pedig épp te.

 

 

 

 

 


+ Egy komplett és könyörtelenül őszinte véleménnyel
rendelkező csapat „Igen” szavazatai

 

 

Olyan ügyfeleim küldetésével ismerkedtem meg eddig, mint
 

  • DrPrezi (Toastmasters és Retorikai klubbok, TEDx előadó-felkészítés, prezentációs képzések nagyvállalatoknak).
     
  • Bártfai Balázs (Tartalommarketing a gyakorlatban c. könyv szerzője, SalesForm szoftver megálmodója).
     
  • Szombati Orsolya (Sales Akadémia, akivel partnerként is dolgozhattam és akiért hálás vagyok az életemben).
     
  • Kocsis Zsuzsa (MTV1 – tanítványaként ismert kommunikációs szakember, ToastMasters Competent Commicator, tréner, coach, TEDx speaker ès Sportcoach).
     
  • T. Bieniek Ildikó, az előadói hatáskeltéssel, nonverbális fejlesztéssel foglalkozó szakember.
     
  • Vagy Ruff-Kiss Ágnes, beszédtechnika tanár, beszédtréner, drámapedagógus.
     
  • Pál Zoltán Gábor (ALH Consulting), valamint még sokan mások.

 

 

 

2023. szeptember 13-ai adásban beszélek a munkám sokoldalúságáról a Duna Tv, Ridikül c. műsorában, Dióssy Klári műsorvezetővel.

Fotó: Ridikül (videó)

 



 

Mit mondanak mások rólam?

 

Olyan dilemmákkal küzdöttem, mint az ötletem és tartalmam pontos kifejezése, de aztán megmutatta, hogy egy a gondolatmenetet egy gyönyörű láncolatra felfűzve, milyen könnyen érthetővé lehet tenni. A közös munkát soha nem éreztem tehernek vagy feladatnak. Mindig jókor, kellő mennyiségben, elég informatívan jelentkezett. Egyeztettünk.
 

Jó abban, hogy felöltöztesse a legszebb selyemköntösbe a szavaidat, erőt adjon az üzenetednek, hogy megláttassa másokkal az üzeneted legfontosabb értékét. A legnagyobb erőssége az, hogy bitang erős metaforákban odazúzós mondatokban.
 

Azoknak ajánlom, akiknek segítségre van szüksége abban, hogy jól érthető, szemléletes és elgondolkodtató módon közöljék szaktudásukat.
Azért fordultam hozzá, mert ő a legjobb.


Ruff-Kiss Ágnes, BeszédErő, beszédtechnika tanár, beszédtréner

 

 

 

„Fruzsina miben jobb, mint a többi szolgáltató? Abban jobb, hogy önállóan dolgozik. Ez elképesztően ritka. Nem kell nyaggatni, hogy adja le a munkákat, ami még ritkább. És iszonyatosan jó szövegeket ír nekünk, ami gyakorlatilag eddig nem valósult meg sehol. Márpedig a piacon lévő legtöbb szövegíróval dolgoztam már, azt gondolom.”


Bártfai Balázs, a Tartalommarketing a gyakorlatban c. könyv szerzője, a SalesForm megálmodója

 

 

 

Nagyon gyúrok a sajàt szuperhős sorozatomra! De, ha egyszer lesz időm megírni, akkor tutitutituti, hogy az egyik Kreatív Karakter Te leszel, a másik pedig a Pritivumen. Meghálálni nem lehet, de megbecsülni reméljük sikerül, hogy most már évek óta Veled dolgozhatunk!


Ha nekem egy szűk mondatban kellene elmondanom mit hoztál a vàllalkozásunkba, és ezzel az életünkbe, akkor talán a legmegfelelőbb, ha ezt mondom: elmondhatatlan mennyiségű karaktert, a lehető legkreatívabban.

Mi köszönhetünk Neked sokat… imádjuk a munkád; és egy nagy szelet vagy a DOORSTAR sikerében!

 


Doorstar Kft., Prémium beltéri egyedi ajtók

 

 


 

Ne csak tudjanak rólad, de emlékezzenek is rád!

 

Azoknak, akik nem ijednek meg a nyers stílustól és a humortól, de maximumra csavarnák a hatáskeltés termosztátját.

Konzultáció velem teljes fókusszal online vagy személyes konzultáció keretében. Hibrid konzultáció: Ez a fajta hibrid konzultáció (szóban és írásban) segíti a produktivitást, hiszen a széljegyzettel ellátott véleményeimet, útmutatásaimat magaddal viszed. Nem szorulsz az éles memóriádra.

Egy konzultáción ülhetsz úgy is, hogy másnapra minden elszáll. Ez nem ilyen lesz.

 

 


 

ÁRA – A NAGY KONZI



Közösen kiválasztunk egy ideális napot (tudom, hogy elfoglalt vagy), amelyik ideális neked is.
 

Erre a bizonyos napra én felkészülök belőled az előzetesen kapott válaszaid és anyagaid alapján. Ha szükséges, ez utóbbit jegyzetekkel látom el. Időt és tudást rakok bele. Kérlek ügyelj rá, hogy időben megkapjam őket.

Ez az elkötelezettségedet is építi, hiszen áldozatot vállalsz a folyamatért. A konzultáció megfizetésével is ugyanezt teszed. Ezáltal te is komolyabban veszed.

A nagy napon  gyakorlatorientált konzultációt tartunk. Kávézunk. Beszélgetünk. Ötletelünk. Megismerjük egymást.

 

 


Az ár tehát tartalmazza:

 

  • A nagy nap konzultációját online (nagy ritkán offline), Online helyszín: Google Meet
     
  • Személyre szabott kommunikációs tanácsokat
     
  • Fejtörést okozó kulcsfontosságú anyagod átnézését, jegyzetelését, útbaigazításokat 
     
  • Ötleteket, tippeket
     
  • A mosolyomat és a lelkesedésemet

 


 

A „nagy” konzi velem:



27.000 Ft+AAM/óra



Előzetes anyagvéleményezéssel, széljegyzetekkel, útmutatásokkal.

 

(Minden újabb megkezdett óra jelenségére figyelj!)

A konzultáció ideje és megfizetendő összege a min. 1 óra. Tehát min. 60 perc egy alkalom, akkor is, ha nem használod ki a teljes időintervallumot. 

Ha 24 órán belül mondod le a "közös randinkat", a konzultáció ugyanúgy kiszámlázásra kerül. (Már nem tud más a helyedre jönni és a márkádból, valamint a tartalmadból is felkészültem már. Tehát időt, energiát és tudást tettem bele.)

 

 

 

 

GARANCIA? Az van

***Minden kérdésedre válaszolok GARANCIA:
totálisan emberszámba veszlek, nem fogok veled rohanni. Kérdésed van, választ kapsz. Érteni fogod, amit csinálunk.

 

***Nem csapom össze garancia:
a részletek a mániám. Imádom, ha valami teljes, kerek és abszolút követhető logikailag is.

 



 

 

 



 

Hogyan érsz el?

 

Mivel csak heti 2 ilyen konzultációt vállalok, nincs szükség időpontfoglaló rendszerekre és efféle nyalánkságokra, írj rám az info [kukac] kreativkarakter.hu e-mail-címre és vedd fel velem a kapcsolatot. Tárgymező: Karakterek konzultációja.
 

TECHNIKAI INFÓ: A közös konzultáció lehetőségéből maximum heti 2-t tudok biztosítani.

 

[KONZULTÁLJUNK, FRUZSI]

 

 



 

Még a legszárazabb, legnehezebben befogadható témát is
képesek vagyunk érdekessé, színessé varázsolni.

Te és Én.

 



 

 

 

Ahol már találkozhattunk

 

 

 

 

 

Szövegeim már fel-felbukkantak
„ismertebb” oldalakon is:

 

...és a többi

 

Vissza