Mire vagy kíváncsi?
Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.

A Zálattorvos marketingje, ami nem csak a gazdikat hódította meg

A Zállatorvos, a kék álarcú rejtély a Youtube-on. Sokak szerint egy idétlen rajzfilmfigura, mégis több ezren várják a következő edukatív videóját. Aki beteg humorú, mégis informatív és érdekes videóival több mint 1 millió megtekintést tudhat maga mögött, és meghódította az Index címlapját is. Sikeréről a Kontent Magazin számolt be részletesen. A tartalommarketing  videó formában megvalósított prototípusa.



Ez ma már elfogadott tény a marketing világában: a mai marketingkommunikáció a megtalálhatóságról szól. Olyasmit kínálsz, amit hallani szeretnének, nem olyat, amit szerinted hallaniuk kellene.
 

Tanítod az ügyfeleidet arra, hogy mit csinálsz és az miért jó. A tartalommarketing egy szemlélet, mely a marketingkommunikációt szerethetővé teszi.

Edukáció, edukáció, edukáció…mondaná, ha beakadna nála a lemez.

 

De jobbra vagy balra állítsd be „céged szobájában”?

Minden területen.
Hiszen a tartalommarketing egy stratégiai szemléletmód.
Azonban sokak szemében a tartalommarketing még mindig csupán a szakmai céges blogokat jelenti.



Holott nincs nélkülözhetetlen tartalomtípus, ami hiányozhatna a portfólióból.
Ideértve a blogot, a híreket, videókat, e-könyveket, infografikákat, esettanulmányokat, fotókat és a még mindig nem mostohagyereknek tekintett e-mailt is (nem csupán sales célzással, de forgalmat terelhetsz a cikkeidre, videóidra vagy más anyagodra is).
 

Ami az egyik legjobb terjesztési stratégia. Hiszen a legnagyobb előnye, hogy itt a közönség már a tiéd.
 

Ennek bizonyítéka a Zállatorvos érthetően és viccesen megalkotott edukatív videói is
 

2014. július.
A mindent megváltoztató dátum, amikor is először került reflektorfénybe a Zállatorvos meghökkentő videója. A vicces animációk, a humoros leírások korántsem tették nevetségessé vagy hiteltelenné az állatorvosi szakmával bíró orvos első –azóta már „kötelező ismerni” becenevet kapott – videóját. A 11 perces ismeretterjesztő agytágítást a szívférgességről.
 

Állatbetegségekről még sosem láthattál ennyire viccesen és érethetően magyarázni szakembert.

Azóta több videót is Youtube-ra dobó szakember nem csupán a gazdiknak nyújt „Wow-hatást”. Hiszen a „Vírus és baktérium: Mi a különbség a kettő között és kit érdekel” című videóját egyes bioszórák is örömmel fogadnák. Hiszen sok téma az általános biológiához tartozik. Így bioszosoknak szinte kötelező, a többieknek ajánlott.
 

Olyan vicces videók tömkelege, amit egymás után nézel, és nem tudod elkapcsolni.

A videóihoz már több mint 1 millió megtekintés tartozik. Esettanulmányát és sikerének sztoriját a Kontent Magazin is megírta, az ország egyetlen tartalommarketing-magazinja.


Informatív és szórakoztató. Ha röviden és mindösszesen két szóban lehetne a receptet megalkotni. A humor fűszerez, és kiváló eszköz arra, hogy a figyelmet mindvégig fenntartsa. Nem csökken tőle számottevően a tartalom élvezeti értéke.

 

Győződj meg magad róla a két szemeddel:

Vírus és baktérium: Mi a különbség, és kit érdekel egyáltalán? - csak egyszerűen

 Szívférgesség - csak egyszerűen

 Veszettség - csak egyszerűen

 

A Zállatorvos Youtube csatornája itt elérhető. 
 

Tetszett a cikk? Akkor ne maradj le a többiről se.


Nincs más dolgod, mint kérni a „kreatívmorzsákat”. Találkozzunk csütörtök, a reggeli kávénál, az e-mail-fiókodban. A felkerült cikkeket küldöm neked, íziben, frissen. Ráadásul még számos hasznos ötlettel, mankóval, „jó tudni dolgokkal” leszel gazdagabb a kommunikációdat illetően. Kattints ide és alul töltsd ki a mezőket: Kérem a kreatívmorzsákat

„Akkor csütörtökön találkozunk, én nem felejtem el.”


 

Vissza