Mire vagy kíváncsi?
Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.

Milyen egy hatásos e-Dm vagy ütős cégbemutatkozó? [Ügyfelem anyagait hozom]

Szeretnél egy ügyfelemnek írt anyagból szövegírást tanulni? Akkor ezt a cikket csípni fogod. Plusz, azt is megtudhatod, hogyan és mit írtam másoknak.

 

Egy rövid vagy akár hosszabb bemutatkozásra bármikor szükséged lehet. Akár a cégedet kell így „felrakni” egy honlapra, ahol hozzád hasonlóan más cégek is reklámozzák magukat.
 

De az is lehet, hogy egy rögzített bejegyzésként szeretnéd a Facebookra kirakni, hogy aki először téved oda, rögtön megismerhessen téged.
 

Mint ahogy e-DM-re is szükséged lehet (a postai DM egy külön sztorit is megérne), de mégis milyen egy jó e-Dm vagy bemutatkozóanyag?


 

Egyik ügyfelem anyagát hozom neked példának (aki tud róla természetesen)

 

A Doorsar Kft. egyik hőn szeretett ügyfelem. Azon kevesek egyike, akik „Drága Fruzsink”-nak szólítanak. És egy baráti kávézásra is bármikor kaphatóak.
Amikor felvetettem, hogy anyagukat példaként hoznám, kellő gyorsasággal reagálták rá: nyugodtan.

 

 



(Csak, hogy tudd, a szerződéseimben a titoktartási rész alap. Csakis a megrendelő beleegyezésével mutathatom meg az anyagokat -szövegírás- vagy csinálhatok belőlük esettanulmányt. Grafikai anyagoknál mindez nincs jelen, de a tartalmat illetően igen. Természetesen néha szoktam „általánosan” vázolva egy-egy kivitelezést hozni, név nélkül, és csínján a konkrétumokkal, inkább csak a stratégiát illetően.
 

Szóval, ha nem látsz túl sok „konkrét” sztorit és referenciákat a honlapomon (túlnyomórészt inkább grafikát), akkor bizony ezért van. Azonban mielőtt vonnád a szemöldököd, kicsit nézz körül a tartalomkivitelezők között a piacon. 90 %-ban náluk is megtalálod ezt a szerződéselemet.)

 


Lénával és Danival a Construmán (2019). Szövegíró épp terepen.


 

A cég a MaxCity áruházban aratja a babérokat különleges termékeivel, amik között van egy igazán egyedi tervezésű    ajtó: az Inside door, az ajtók Michellin csillagja is. Aminek célcsoportja a magánszemélyeken kívül elsősorban a dizájnerek (lakberendezők) és a kivitelezők.
 

(A cég jelenleg nagy fejlődésen megy át, ezért minden infó az anyag megírásának a pillanatában vett információ. A cikk megírása óta még nagyobb gyártói csodákat hajtottak végre.)


 

Cégbemutatkozó egy áruház honlapjára és a Facebookra
 

Számomra nincs annál elkeserítőbb, amikor egy cég a szokásos sallangokkal jön egy „cégbemutatkozóban”.

Ügyfeleink igényeit elégítjük ki (ki nem?).
Innovatívak vagyunk és minőségi cuccot árulunk (ki nem?).
És persze ne hagyjuk ki a mindig tuti: nálunk folytonos akciók vannak elemet se.  

 

 

 

Ha hozzám fordulsz, akkor tudod, hogy ezekre „gyújtóst szoktam küldeni”.
A 'mitől minőségi-bizonyítsuk', és ha lehet kerüljük a Ptk. nyelvezetet elvet alapul követve igyekeztem egy dinamikus, barátságos bemutatkozót írni nekik. A különböző termékeiket pedig az előnyökön keresztül reklámozni (zsalúziától az alumínium-redőnyökig).

 

Íme a bemutatkozó, ami egy áruház honlapján jelent meg. A honlapon pedig a szöveg mellett a cég alapinformációi (és termékei, palettája) alapból megjelennek (Azaz nem levélben küldted, hanem egy adott honlapon, cégeket bújó egyének olvassák azt és néznek szét). Tehát a körítésinformációval együtt kerül az olvasó elé:

 

 

Mi vagyunk a Doorstar; vagy egyszerűbben az Ön beszállítója és értékesítője.


Másként mondva egy csapat „szakmai tudáscsomag” vagyunk: a munkánk a küldetésünk is, amiben elsődlegesen az Ön sikerét keressük. Szerintünk ez így tökéletes, mert Önnek is úgy adhatjuk a legjobbat, ha örömöt lelünk a projektjeinkben.


Innen is jött az, hogy betettük a lábunkat a MAXCity Lakberendezési Áruházba. Egyediséget képviselve 100 m2-en, a beltéri ajtók Michelin csillagjával az élen.

 

… magánszemélyeknek
… lakberendezőknek
… kivitelezőknek

 

Itt nálunk Doorstar hangulatra és jellemzőkre számíthat:

  • az adminisztráció pörgős
  • a termékek egyediek és exkluzívak
  • a helyszín gyönyörű és nem zsúfolt
  • a fogadtatás mindig mosolygós
  • és mondjuk úgy; nem vesszük zokon, ha megiszik velünk egy kávét.

 

 

Olyan helyen várjuk itt, ami már önmagában egy nyugodt légkörű „infóbázisnak” számít. Itt minden kérdésére választ kap. Ellenben nincsenek egymás lábát tipró ideges vevők.
 

Az eddigi vevőinktől azt a visszajelzést kaptuk, hogy mintha egy baráti társaság fogadná őket.
Mindemellett specialitásunk, hogy kivitelezőknek segítsünk megőrizni a napi ügyeik nyugalmát, valamint az ép elméjüket.
 

Ahol még a kivitelezőknek és lakberendezőknek is, tervezett projektajtókat kínálunk, így ügyfeleik sajátos tulajdonságokkal egészíthetik ki azokat. És amivel rendre borsot törhetnek a konkurencia orra alá, mert nagyságrendekkel jobban csinálhatják, mint ők. Akár egy itteni látogatással a konkurenseiket is megelőzhetik.

A felméréstől a beszerelésig elérhetőek vagyunk. Akár 2-3 hét átfutással és ingyenes helyszíni felméréssel.
 

 

Miért érdemes hozzánk benéznie?
Nyílászárók és redőnyök értékesítése mellett az Inside door beltéri ajtók forgalmazása a legizgalmasabb feladatunk.

 

  • Ami tényleg nincs minden második otthonban. Egy beltéri ajtó, ami nem korlátoz a lakberendezésben sem. Ezt nem összerakják, hanem fejlesztik, a kül-és beltartalmát is. Egyedileg tervezhető és dizájnelemként is funkcionálhat.
     
  • Funkcionalitásban is tarol, és a sérülések elkerülése végett akkor lép a színre, amikor a burkoló és a festő már végzett.
     
  • Ismerete akár különbséget jelenthet a „trendlovas” és a lemaradó dizájnerek között is.


 

Többet megtudna róla?
Egy e-mail vagy egy személyes látogatás ezen is segíthet.

 

 

Miben segítünk még igazán?

A komfortos otthon megvalósításában.

Erre számíthat termékeinkkel:
 

  • Ablakainkkal a hűtés-, és fűtésköltségeket is megtakaríthatja, és szert tehet egy „plusz jövedelemre, bevételi forrásra”.
  • Több pihenésben lesz része. A vasárnap délután valóban csendes lesz.
     
  • Megakadályozzuk a túl nagy lehűlést, illetve felmelegedést otthonában.
  • Termékeink védik a pénztárcát és a környezetet.
  • A jövőben tűélesen fogja látni a kocsit a garázs előtt.
  • Nincs több bepárásodott ablak miatti mérgelődés.
     
  • Teljes sötétséget vagy világosságot érhet el anélkül, hogy felébresztené az egész házat.
  • Az építkezés során az iparosok közti konfliktushelyzet már a múlté.
  • Olyan redőnyt kínálunk, ami kívülről és belülről is észrevétlen.
     
  • „Rejtett klímákkal” pedig szabályozható hővédelemet valósíthatunk meg.  A legnagyobb kánikulában is úgy érezheti odabent, mintha enyhe klímát alkalmazna.
  • A rovarok nélküli szellőztetés pedig otthonába lép.

 

 

3 ok, amiért megéri Önnek az ismeretségünk

 

Jól jönne olyan láthatatlan munkatárs, aki lépten-nyomon az érdekeit képviseli, sőt minden egyes projektnél támogatná Önt valamilyen ötlettel, termékkel, tanáccsal? A termékeken kívül a szakmai segítségnyújtás a mindenünk.

 

E koncepció az, ami szerintünk jól működik. Mindez persze magában nem lenne elég, ezért az ötletet megtöltöttük több mint 10 év tapasztalatával és figyelmével, hogy tényleg profi és szakmai segítséget tudjunk nyújtani, ha nyílászárókról, árnyékolókról és redőnyökről van szó.

 

GYORS REAKCIÓ

Gyors reagálás ajánlatkérésekre, megrendelésekre. Ez az a pont, ahol azonnal kiderül a beszállítók megbízhatósága.
 

EGYEDI IGÉNYEK TELJESÍTÉSE

Nincs két egyforma helyzet. Mindenhol felmerülnek időnként olyan egyedi igények, szituációk, amiknek komplexitása bonyolultnak bizonyul. Egy jó beszállító erre is tudja a választ.
 

IDŐVEL AJÁNDÉKOZZUK MEG

Lényegesen leegyszerűsödhetnek a napi üzletmenetei, ügyei. Ön azzal foglalkozhat, ami igazán a szakterülete. A bonyolult kapcsolatrendszer helyett elegendő csupán egy céggel kapcsolatban lennie. Sokkal átláthatóbbá válik a beszerzési folyamat. Így Önnek egyszerűbb az elszámolás is.

 

Hol vagyunk elérhetőek?

Legtöbbször itt a Max-Cityben. De megfordultunk már a Construmán is. Vagy például a Facebookon (Doorstar néven) és a honlapunkon.

Ha online szeretne megtudni ezt-azt, a legegyszerűbb, ha ír az [e-mail] e-mail-címre, vagy Messengeren [név]-nek a Facebook-oldalunkon. Ha inkább a kommunikáció verbális verzióját választaná, hívjon fel minket ezen a számon:

[telszámok]
 

Személyes találkozókhoz pedig látogasson meg minket itt a Max-City Lakberendezési áruházban: [cím].

Egész jó a kávénk, szóval nem fog rosszul járni.
 

(Atalában hétfőtől szombatig 10:00 – 20:00-ig vagyunk bent, vasárnap pedig 10:00 – 19:00-ig. És persze néha túlórázunk, de azt mi sem mindig tudjuk előre.)
 

Főzhetjük a kávét? Épp Önre várunk.

 

 

Ilyen egy jó e-Dm?


Egy Construma kiállítás keretében gyűjtött mail-lista kapcsán kellett egy már melegebb (nem cold-lista) közönségnek dm levelet küldeni. Az anyag célirányosan ment ki azoknak, akik azért face to face találkoztak a céggel, leparkoltak a stand előtt.

És feliratkoztak egy listára, hogy majd "tartsuk a kapcsolatot".

 

A három célcsoport közül az egyiket hozom neked példaként, a dizájnereket. Így a levélnek a legfontosabb célja az exkluzivitás és hosszútávon megbízható termék imázsának az építése, hogy ennek köszönhetően ellátogassanak a bemutatóterembe, és személyesen tudjanak nekik segíteni.

 

tehát a célom az volt, hogy…
 

1.         emlékeztessem a korábbi „randira”, és hogy ígértünk egy tiszteletpéldányt egy bemutatkozásra, anyagra, egy visszajelzésre

2.         kedvet kapjon arra, hogy ellátogasson a bemutatóterembe

 

Mutatom "széljegyzettel":


 

Mail Tárgy: Vegye át a meghívóját: a menő lakberendezők ide mennek el [egy helyszínajánló]

 

Egy exkluzív márka, melynek megismerését egyetlen sikerre
és elismerésre éhes lakberendező sem hagy ki.

 

Kedves [Név]!
 

Tudok Önről valamit.
 

Dizájnerként, lakberendezőként érdekli minden olyan újdonság és exkluzivitás, amivel valóban egyedit alkothat. Ami segíti az énmárkája építését.
 

Azért kapja most e tiszteletpéldányt levelünkből, mert a 2017-es CONSTRUMÁN való személyes találkozásunkon ígértünk valamit: küldünk Önnek néhány fontos infót, amiből úgy érezzük profitálhat. Úgy érezzük, most fogja igazán hasznát venni neki.  És mi mindig tartjuk magunkat az ígéretünkhöz.

 

(Név szerint szólítom meg, és azt is kifejtem miért kapta most ezt. Mert ígértünk valamit, mert ő maga is kért valamit. Nem spamellem szét, hanem olyan dolgot küldök, ami szerintem profitot fog nála eredményezni. Nem mondom, hogy biztos, ezt nem tudhatom. Főleg, hogy azt se tudhatom élni fog-e a lehetőséggel.)


 

Ezt az „új trendet” muszáj ismernie, talán úgy fogja majd érezni, mintha Önnek találták volna ki

Ez lesz a különbség a „trendlovas” és a lemaradó dizájnerek között?
 

(Egy kis megpszichozós mondat, a célcsoport attitűdjét ismerve megpiszkálva az egot. Ambiciózus dizájnerek egyik legfontosabb ismérve: trend a lelke mindennek. Az új dolgokról nem akar lemaradni, és az igazán egyedi megoldásokról se. Hiszen minden egyes munkája egy alkotás is.)

 

Mennyire tartaná értékesnek azt, ha végre a tervei során nem korlátoznák a lakberendezésben a beltéri ajtók kinézete és funkcionalitása? És több elégedett ügyfelet szerezhetne, megálmodott terveit könnyebben valósíthatná meg a kisujja megmozdítása nélkül? Nem kellene ugyanis boltról boltra járnia a megfelelő termékért.
 

(Problématudat. Egy dizájnernek fontos, hogy olyan termékekkel dolgozzon, amik segítik a kreativitását, és a tervei megvalósulását, nem pedig gátolja. Egy kivitelező lehet lemond egy tervről vagy módosít, egy dizájnernek jobban fáj, ha így kell tennie. Ráadásul egy jól bevált beszerzési forrás, ahol mindent megtalál, igazi álom lehet a számára.

A talán, lehet szavakat pedig azért használom, mert a „gondolatolvasás” mintájára épít. Melyhez kell egy brutál nagy empátia, és ügyfélismeret is. A „valószínűleg erre gondoltál dolgok”, amik az agyad mélyén ott vannak. Nem mondhatom meg a frankót az olvasónak, hogy tudom mit érez. Mert nem tudhatom. Ezzel elegánsan célzok arra, ami az agya legmélyén ott lehet. Nem fog nekem esni, hogy mit képzelek, megmondom neki a tutit.)

 

Talán Önnek is okozott már fejtörést, hogy olyan beltéri ajtókat találjon, amik valóban használhatóak funkcionalitást tekintve, tetszetősek és eredetiek. És dizájnelemként is funkcionálhatnak.

 

Képzelje el, hogy a harmónia manifesztációjaként az ajtó mintázata köszön vissza egy bútorfronton, és egy falpanel önmagában is dizájnelemként nyűgözi le a helyiségbe lépő személyt.
 

Da három jellemző ritkán jár együtt. Az egyedi gyakran nem szolgálja ki a használatot, és a végén még annak is örülhet, ha legalább ár és érték arányában-egyensúlyban lévő ajtókat találhat.


Ráadásul egy nagyobb ingatlan esetében óriási felületeket fednek le a beltéri ajtók. Így lakberendezőként az ingatlan azon négyzetmétereit is stílusosan kell megoldania, melyekre a megrendelője még csak nem is gondolt, amikor a szerződéskötéskor Önnel az ingatlan m2-ét tisztázta.
 

Önnek ezekkel a négyzetméterekkel akad a legnehezebb dolga. Mi e néhány „kallódó négyzetméter” megtervezését szeretnénk megoldani Önnek.


Nem kell kényszerből ráböknie egy ajtóra.
Egyedi méretben és akár egyedi mintával is gyártunk.


 

Miért érdemes hozzánk benéznie?
Nyílászárók és redőnyök értékesítése mellett az Inside door beltéri ajtók forgalmazása a legizgalmasabb feladatunk.

 

  • Ami tényleg nincs minden második otthonban.
  • Ezek olyan lakberendezési megoldásokat képviselnek, ami Önnek megkönnyíti, nem nehezíti a tervezést. És végre kiélheti az alkotói vágyát.
     
  • Velünk megtervezhet minden pántot, kilincset, mintát, üvegezést, színt és az alapanyagokat és lenyűgözheti megrendelőjét stílusos beltéri ajtókkal. Nálunk akár harmadszorra is módosíthat a terveiben.
     
  • Funkcionalitásban is tarolnak: az építkezés utolsó fázisában is beépíthetők, megelőzve ezzel a sérüléseket. Strapabíró - Felázásmentes – Vetemedésmentes. Maximális hőszigetelő képessége miatt kevesebbet kell fűteni.
     
  • Tőlünk pedig komoly szakmai információkat és támogatást kaphat. Az ajtók gyártása is kizárólag Magyarországon zajlik.

 

 

Bizonyára Ön is tapasztalta, hogy a nyílászárók és különösen a beltéri ajtók témájában sok a félreértés, „szakmai közhely”, információ. Így nem csoda, ha nincs kedve a szakmai információkat áttanulmányoznia.

 

Mi 13 év szakmai tapasztalattal azon dolgozunk, hogy a legjobb termékeket tervezhesse meg velünk:

  • Ezt nem összerakják, hanem fejlesztik, a kül-és beltartalmát is. Immáron 13 éve. folyamatosan. „szívünkhöz nőtt” termékként több törődést kap, mint irodánk bármely használati eszköze.
     
  • A 13 év alatt pedig számtalanszor változott az aktuális trendeknek köszönhetően, előnyére. Mint egy igényes hölgy, aki a 30-as éveiben éri el a kifinomult érettséget.
     
  • A legjobb és legkorszerűbb anyagoknak köszönhetően strapabírása és anyagminősége kimagasló. Ezt a vásárlói visszajelzések bizonyítják, elégedettséget élhet át 10 év múltán is. Nem egy átlagos ajtó: érzést, hangulatot közvetít 24 órában.

(Elhivatottságot és tudást igyekszem átadni. Igyekszem azért adatokkal a szakmai hitelt építeni.)

 

 

Betettük a lábunkat a MAXCity Lakberendezési Áruházba:
egyediség 100 m2-en, a
beltéri ajtók Michelin csillagjával az élen.


Terjeszkedtünk, fejlődtünk. És bizony kinőttük az eddigi lehetőségeinket.
Ezért olyan helyen várjuk Önt, ami már önmagában presztízshelyszínnek számít.

 

Itt nálunk Doorstar hangulatra számítson:

  • az adminisztráció pörgős
  • a termékek egyediek és exkluzívak
  • a helyszín gyönyörű és nem zsúfolt
  • a fogadtatás mindig mosolygós
  • és mondjuk úgy; nem vesszük zokon, ha megiszik velünk egy kávét.

Az eddigi vevőinktől azt a visszajelzést kaptuk, hogy mintha egy baráti társaság fogadná őket.

(Érzékeltetem és leírom a feelinget, ami itt várja majd. A helyszínnel is jelzem, hogy nem akármilyen „lyukba várom”. Nívós hely.)


 

Inside door ajtók: nálunk jobban szinte senki sem ismeri


Ezért akár egy itteni látogatással a konkurenseit is megelőzheti. Az ajtók dizájnelemként funkcionálnak és egyedileg tervezhetőek. Ez lesz a különbség a „trendlovas” és a lemaradó dizájnerek között?


(Versenyszellemet igyekszem elhinteni. A „légy az elsők között” elv alapján. A fejlődést adjuk meg neki. Egy ambiciózus dizájnernek ez vörösposztó.)

  • Végre egy olyan beltéri ajtó, ami nem korlátoz. A beltéri ajtók és stílusazonos bútorfrontok személyre szabott stílust képviselnek (egyedi, méretre és stílusra tervezett).
  • Az egész helyiség azonos stílust képviselhet, végre az álmain tud dolgozni és hamarabb érheti el az áhított alkotói szabadságot.
  • Képzelje el azt a büszkeséget, amit egy valóban egyedi végeredmény után érezni fog.
     

(Alkothat, alkothat, alkothat.)

 

Mind a ketten tudjuk, hogy számít a látszat: azt, hogy a nevét elismerjék.

Ezért új lakberendezési termék, piaci helyzetek és lehetőségek vizsgálata úgy vélem, Önnek is fontos.
 

(Egy ambiciózus dizájner nem veti meg, ha neve ismert lesz. ;) Azonnal posztolja a szakmai zárt csoportokba. Tudom, mert én is bent vagyok egybe. És igen, az ügyfeleim célcsoportja miatt. A beépített ember mindig résen van.)

 

Ezért EGY látogatóra várunk.
Önre.
 

Önnön múlik, hogy valóban eljön-e.
De én nem tudom Ön helyett akarni.

 

(Megadom a döntés szabadságát. De kifejezem, csak rá várunk. Ő a fontos, a középpont.)

 

Írja be a naptárába: [cím, név]
Ha bármilyen kérdése lenne, kérem, válaszolj erre a levélre. [adatok]


További jó tervezést kívánunk.

 

Ui.: a visszajelzések és az eddig nálunk megfordult lakberendezők elkészült munkái alapján biztosan mondhatom, hogy amely lakberendező ezt a márkát nem ismeri, az közvetetten pénzt veszít.

Vallom, hogy ilyen egyedi, tervezhető exkluzív termék megismerését egyetlen sikerre és elismerésre éhes lakberendező sem hagy ki.
 

[Egy kis call to action, álcázva. Ha nem akar lemaradni, eljön.]

 

 

Egy E-Dm megírása már a sales, marketingszövegek kategóriája, nem egy blogcikké. Itt a közvetlen, direkt válaszokra gyúrsz.

Rögtönzött reakciót akarsz végeredményképpen. Így a szenzoros agytúrkász szavaktól kezdve (irány Janata Kriszta könyve: Szövegírás szenvedéllyel) a pszichológiai ismereteket is beleértve, számos tudásra szükséged lesz.  
 

A szövegírói meggyőzési mintákról nem is beszélve (implikált okozatiságtól kezdve az állításba ágyazott kérdéseken át a rejtett utasításokig.)

 

Ha úgy érzed, ez már neked haladó szint, akkor kérj segítséget. Így célt érsz, és még az idődet is megkímélted. A stresszes percek megspórolásáról nem is beszélve, amikor fő a fejed, és lever a víz, mert még mindig nincs egy használható anyagod.

 


Tetszett a cikk? Akkor ne maradj le a többiről se.

Nincs más dolgod, mint kérni a „kreatívmorzsákat”. Találkozzunk csütörtök, a reggeli kávénál, az e-mail-fiókodban. A felkerült cikkeket küldöm neked, íziben, frissen. Ráadásul még számos hasznos ötlettel, mankóval, „jó tudni dolgokkal” leszel gazdagabb a kommunikációdat illetően. Kattints ide és alul töltsd ki a mezőket: Kérem a kreatívmorzsákat
 

Vissza