Mire vagy kíváncsi?
Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.

Megírom a szakmai könyvedet – „Árnyékíró” gyorsszerviz vállalkozóknak

Szeretnéd viszont látni a tudásod, márkatörténeted egy könyvben, de kéziratod átdolgozást igényel?

Segítek szavakba önteni a mondandód, felépíteni a szakmai könyved tartalmi részeit, tematikáját, hogy könyved ne porfogó legyen a polcokon, aminek hátoldalán a saját portréfotód emlékezetet a keserű tapasztalatra: ebbe is felesleges volt belevágni.

Ha a blogcikkeidet szövegíróval íratod, miért ne tennél másképp a szakmai könyvedet illetően?

 

 

Szellemírás azoknak, akik úgy érzik, soha nem lesznek maguktól képesek megírni a saját könyvüket

Akik már elkezdték megírni, de még nincs készen, messze áll a könyv kifejezéstől.
 


A vállalkozók szakmai könyveit illetően a szakzsargonnal teleszórt, csak száraz információra és adatokra épült „filmjük” narrátoraként amolyan szolgáltatásfordító vagyok, aki magyar feliratozza a vállalkozások szakmai nyelvű filmjeit, hogy átadható legyen az esszencia, az előny, az üzenet.
 
Amit ugyanis nem tudsz egyszerűen elmagyarázni, azt nem érted.
Feladatom, hogy segítsek láthatóvá, emlékezetessé, hitelessé tenni másokat.


 

 

10+ év szövegírói tapasztalat      
Több ezer megírt cikk, marketinganyag 
…és igen, könyveket is írtam már


***




Már elkezdted a saját könyvedet írni, van egy kéziratod, de szeretnéd, ha valaki átpofozná az anyagot, koncepcióban is támogatást nyújtana?
 

Régóta játszol a gondolattal, hogy neked is lehetne egy könyved, amiben átadhatnád a szaktudásod, lenne is mivel megtölteni, de nem elég egy könyvminőséghez? Van már könyvötleted, de nincs időd?
 

Minden vállalkozó, tudatos márkaépítő — (gyakran) — milliós kérdése, hogy „mit süt/főz ki a kommunikációjából”.
 
A saját szakmai könyvéből.
 
Az alapanyagok adottak, de nem mindegy hogyan tisztítod, aprítod, fűszerezed, sütöd/főzöd azt.
 
Fogyaszthatóságát és ízvilágát tekintve is más lesz a végeredmény (megüli a gyomrot, hamar megromlik vagy hosszú távon hasznosul) akár egy-egy hozzávaló (meggyőzéstechnikai eszköz, előny, fájdalompont, értékajánlat stb.) vagy fűszer (történet, metafora, nyelvi alakzat, humor stb.) nélkülözésével.
 
 

 
 
Hiába a szakmai szakácssapka a fejeden, billentyűzet a kezedben:


 
❌ ha a pályatársak (legyünk píszík) sokkal karakteresebb fűszereket tartanak a polcon; neked pedig fogalmad sincs, hogy tartalmaid, kommunikációd elég karakteres-e?
 
❌ ha a célcsoportod minden alkalommal NEM NÁLAD nyitja ki az étlapot. Mi kell ahhoz, hogy a te kommunikációd is valódi gasztronómiai élményt nyújtson?
 
❌ ha tök jó alapanyagokat szereztél be az iparági piacon, de nem tudod, hogyan kerüld el, hogy előnytelen mód tálald fel mindazt, amit kifőztél belőle?
 



Velem reális időn belül, olvasmányos könyved lesz; úgy, hogy mellette te tudsz a vállalkozásoddal foglalkozni!

 

 

 

 

Téged fognak olvasni, ha…

nem te írod meg

 

 

Talán úgy érzed most, hogy ez azért elég nagy gyomros kijelentés.
 

A tapasztalat mégis az, hogy attól még hogy valaki vállalkozó, sikeres márkát épít és szakmájában eredményes, még gyakran (!) nem tudja azt megfelelően kommunikálni.
 

Nagy eséllyel te is közéjük tartozol.
 

Állítólag könyvet írni nem nagy kunszt (hidd el, nagy meló), hiszen mindenkinek van már számítógépe, óriási tudása a szakmájában és végtére is írni is megtanultunk az iskolában.

De gondolkodj el az alábbiakon.
 

A márkád mögött egy eszme áll, egy üzenet, egy küldetés. Egy megoldás egy problémára.

A vállalkozásod csak egy forma, amiben azt csinálod. A márka mögé kell a Te is, a szíved, lelked, víziód.
 

Szeretnéd végre megmutatni, hogy ki áll valójában a márkád, vállalkozásod mögött? Ütős márka nélkül nincs sikeres vállalkozás, de vállalkozás nélkül végülis lehet jó márkád, csak minek?!
 

Ha tudod valamire a megoldást és jól tudod bemutatni akár könyv formájában, akkor már csak azokat kell megtalálnod, akik hajlandóak fizetni érte. Azonban ha a márkaépítés világában a kommunikációd épphogy csak görbül, akkor te is görbülni fogsz.

 

 

Mit nyersz vállalkozóként az életedben
egy saját könyvvel, ami tényleg sikeres?


 

#1. SZAKMAI HANG LESZEL
 

  • Megkülönböztethet a konkurenciától és mások szemében is szakértő leszel.
     
  • Tekintélyt ad, egy „névjegykártya”, amellyel komolyan vesznek.
     
  • Öregbíted a hírneved, elindítod a legendád.


 

#2. TÖBB BIZALOM, TÖBB VEVŐ
 

  • Hitelességet épít, bizalmat kelt a célcsoportban.
     
  • Építheted vele a személyes márkádat.
     
  • Miközben új klienseket szerezhetsz, a régi ügyfelek lojalitását megalapozhatod.


 

#3. A SIKERT ZSETONOKBAN (IS) MÉRED
 

  • Ha jól csinálod az értékesítést, lehet egy plusz jövedelemforrásod.
     
  • Senki nem fogja megkérdőjelezni az áraidat.
     
  • Pozícionál, figyelmet szerez, amely olajozotabbá teszi az értékesítést.


 

 

Mikor tudok neked segíteni a könyved megírásában?

 

 

Régóta tervezed, mégsem fogtál bele, csak pepecselsz

Esetleg elkezdted, de nem fejezted be. Kellene egy sherpa melléd, aki segít az izgalmas kalandban, hogy megmászd a Himaláját. Tehát alkotni valamit, ami értékes mások számára. És még abban is tud segíteni, hogy eljuttasd a nagyközönséghez.

Sokan azt hiszik, a könyvük témájával van a baj a sikertelenség okán, még sincs ebben akkora potenciál és érték, mint azt naivan hitték. Pedig a téma legtöbbször valóban hasznos, csak a könyv nem olvasmányos.

 

 

Rájöttél, hogy az írás is egy külön szakma

Ha egy versengő piacon küzdesz, mint malac a jégen, szükséged van a marketingszövegírás minden eszközére, hogy ügyedet komolyabban vegyék, bővebb magyarázatra szoruló terméked vagy szolgáltatásod megértsék; végre bekerülhess a médiába, hatásosan építsd a személyes márkád, iparágad piacvezetője lehess, megértsenek és tiszteljenek és ne kérdőjelezzék meg az áraidat.

Ha szakmai blogcikkeidet szövegíróra bízod, a könyved esetében pláne nem tennél kivételt.

 

 

Belevaló márkaépítő vagy, nem pedig kényszervállalkozó

Mégis valahogy kiver a víz az 1 db A4 terjedelem kifejezéstől is, nemhogy egy könyvtől. Mégis összegereblyéztél egy vázlatot, kéziratot. Most pedig mázsás súlyként nyomja a vállad, hogy „ez még így kevés egy könyv minőségéhez”.

Ha megvan a történet, az izgalmas téma, a számtalan értékes és edukatív szakmai anyag a célcsoportodnak, akkor megvan a nyersanyag.  Én teszem azt olvasmányos és értékes könyvvé.

 

 

Talán te is ezért keresed a szakmai könyvedhez azt a bizonyos szövegírót?

 

 

…mert hozzáértő szakember vagy, de talán úgy érzed nem elég hiteles

 

Képzeld el azt, hogy végre látod összeállni a most még kaotikus tematikát. Látod azt is, hogyan áll össze olvasmányossá és érdekessé az, amit még most száraznak ítélsz meg. Nem lenne egyszerűbb, ha nem izzadnál ezek miatt? Mert, ha nem izzadsz, talán még szeretni is fogod a könyvkiadás folyamatát.


 

…mert esetleg teli vagy keserű tapasztalatokkal

 

Az izzasztó próbálkozások gyakran csak a lelkiismeretedet nyugtatják meg, hogy foglalkoztál a kérdéssel; holott a rossz tapasztalatok a legszívesebben páros lábbal rúgnák ki az ablakon ezt a „kommunikáljunk az emberekkel”, "írjunk könyvet" projektet, mert szerinted ez neked nem fog menni.
 

 

…mert az emberek a témád kapcsán érdektelenek, nem értenek

 

Életet lehelünk oda, ahol most a karaktereik felett cirkálva a saskeselyük készülnek lecsapni a halott szövegeidre és máris szinkronhangként jelensz meg a vállalkozásod idegen nyelvű filmjén, amit most még nem ért a célcsoportod. Mindezt egy könyv formájában.
 

 

 

Mit jelent az árnyékírás, azaz szellemírás?

 

Faék egyszerűséggel, aki helyetted ír.
 

Olvasmányosan, a marketingszövegek szabályait és iránymutatásait ismerve, figyelemfelkeltően, érdekesen, időt spórolva neked.
 

Egy magyar hang a mások szemében gyakran „idegen nyelvű” könyved kapcsán.
 

Aki a könyv munkálataiban részt vesz, írással vagy tanácsokkal, iránymutatásokkal. Aki a háttérben, titokban ír helyetted – ő megmarad a háttérben, míg te csillogsz a rivaldafényben.
 

Éppen ezért a könyvek címoldalán névvel általában sosem szerepel, leginkább csak a könyv belső oldalán, „szerkesztette/írta/szövegíróként közreműködött” megnevezéssel.

 

 

Kivel fogsz együtt dolgozni? 

 


Nyári Fruzsina vagyok.

 

Szabadúszó marketingszöveg-író, szakmai könyvek, regények szellemírója, a Kreatív Karakter márka megálmodója, megszállottan pozitív gondolkodó.

 

Barna szem, barna haj és fanyar humor. Mindig őszinte és egyenes.

 

Több mint tíz éve munkámon keresztül fejezik ki önmagukat szakamberek, vállalkozók, könyvírók. Ezen a lehetőségen keresztül pedig épp akár te is.

 

 

 

 

 

 

 

A szellemírásról a Duna Tv, Ridikül című műsorában beszélgettem

 

Furcsa és szokatlan szakmának tartják egyesek a szellemírást (is), erről beszélgettünk három beszélgetőtársammal és Dióssy Klári műsorvezetővel a Ridikül c. műsorban (Duna TV), 2023. szeptember 13-ai adásban, 15:59-től.

„Érdekes a munkám címmel”.

A beszélgetést itt nézheted vissza, a Médiaklikk oldalán >>

(FIGYELEM! Nem YouTube videó, nem örök életű link.)

 


 

Mi fog történni, ha együtt dolgozunk?

Így lesz 2-3 hónap alatt kész a könyved:

 

 

1. Összeállítjuk a könyved vázlatát

Kitalálom (kitaláljuk) a könyv felépítését, célját, fejezeteit, címét, üzenetét a már meglévő ötleteid alapján. Elkészül a könyv logikai íve.  Ezután összeállítjuk a tartalomjegyzéket, amit utána könnyen fejezetekre bontunk. Az elkészült fejezeteket folyamatosan egyeztetjük menet közben is.  Együtt formáljuk és alakítjuk a könyvet – a munka melósabb részét én végzem.

 

2. Közös kéziratban dolgozunk, akár meetingeket tartunk

A kézirat számodra is folyamatosan elérhető lesz, a dokumentum szélére megjegyzéseket tehetsz. Megvitathatunk részeket. Akár online vagy offline egyeztetünk és információkat kérek be tőled a márkádat illetően (lebriefellek).

 

3. Szerkesztés és kéziratból kreatív szövegírás

Miután rendelkezésemre bocsátottál minden tudásanyagot, kéziratot, kitöltött Briefet, módszertant, ami bele fog kerülni a könyvedbe; elkezdődik a fejezetek megírása. Beépítem őket a fejezetekbe.

 

4. Dinamikus csapatmunka és végeredmény átvétele

Kapcsolattartásunk folyamatos, fejezetenként haladunk a könyveddel hétről hétre. Így a munkafolyamat közben Te is láthatod, hogyan alakul a könyved, ahol a márkasztorid, tapasztalatod, tudásod kéziratból könyvvé válik.

 

5. Grátiszok

Mit szólnál, ha kapnál a korrektúrára vihető kéziratod mellé számos social media grafikát a könyvről, kiposztolható bejegyzéseket vagy akár a könyv értékesítéséhez szükséges honlapod szövegét is (landing oldal)? Mindezeket tudnád használni a könyved promóciójánál?

 

FIGYELEM: a landing oldal szövegezése nincs benne az árban, csak lehetőségként kérhető. A lehetőség viszont a csomagban csücsül. Én itt vagyok, ha szükséges. Megírjuk, összerakjuk. Nincs más dolgod, mint a webesnek továbbítani azt. 


 

 

 

 

Mi NINCS benne a munkámban?

 

  • Korrektúrázás, lektorálás
  • Tördelés
  • Könyvborító grafika
  • Könyvkiadási koordinációs folyamatok intézése
  • ISBN szám intézése stb.
  • ...és: a műszaki, gazdasági és más szakmai kézikönyvek, dokumentumok megírása. Tehát, ha a popszegecsekről szeretnél kézikönyvet íratni, akkor rossz helyen jársz.


    Habár minden szakmai könyvnek a te tudásod az alapja, én a keretet és az olvasmányosságot, a tematikát nyújtom, hogy elérhesd a kommunikációs célodat; a szakmai, tudományos, műszaki tevékenységeknek minősülő írások nem tartoznak a tevékenységi körömbe.


     

Lényegében a könyv gyártási folyamatait érintő munkák.

Az én munkám a „marketinganyagok stilizálása”, feljavítása, megírása. Pont úgy, mint amikor egy témában akarsz írni egy blogcikket, de nem áll össze a kép.

Nehezen rakod össze, nem tudod, mik a cikkírás „íratlan szabályai”, amitől valaki nem alszik el azonnal a második mondaton és már a főcímre is felkapja a fejét.
 

A szöveg, amely meggyőz, olvasmányos, érzelmekre hat.
 

Szövegíró vagyok, nem korrektúrázó és nem tördelő. Ez utóbbinál olyan embereket keress, akiktől feltétlenül olvastál referenciát. Akik nem írják át a tartalmi részeket vagy „véletlenül hagynak/törölnek ki belőle” fontos mondatokat (sajnos láttam rá példát).

 

 

Rakás dolgot kapsz grátiszba

 

Amit szövegíróként még biztosíthatok számodra a csomag részeként.  

 

 

  1. Reklámgrafikák, social media kreatívok (észszerű mennyiségben és nem a következő 20 évre betárazva).
     
  2. Social media szövegek.
     
  3. Lehetőség: landing oldal a könyved értékesítéséhez (ez nincs benne az árban, külön igénylehető, de itt vagyok, ha szükség van rám). >>> Referencia egy általam írt könyv landing oldalára.


 

 

 

 

Miért érdemes velem dolgoznod:

 

Mert nemcsak írok, de olvasnak is.

 

 

Több mint 10 éve írok minden nap, marketingszövegeket, weboldalszövegeket, hírleveleket, social media posztokat, blogcikkeket, landing oldalakat és írtam már regényt is. Tettem ezt korábban alkalmazottként több cégnél és évek óta saját márkám szárnyai alatt vállalkozóként is.

Jelentek meg írásaim: Népszava, Hetek magazin, 24.hu, Totalcar

 

 Olyan cégekkel és márkákkal dolgozom/dolgoztam együtt évek óta olykor megszakítások nélkül, mint DrPrezi, Sales Akadémia, ALH Consulting, Moonshot Kft., Bártfai Balázs (SalesForm, Tartalommarketing a gyakorlatban könyv szerzője), Kocsis Zsuzsa Communication & EQ Specialist, Beactive, Krea-Wood, Ruff-Kiss Ágnes - Beszéderő, Doorstar Kft., Sziládi Orsi: Hazugságok Börtönében (Egy bántalmazott lány naplója) c. könyv szerzője.

 

Nem a legfoglalkoztatottabb szellemírókkal kell dolgoznod, akiknek vastagon fog a ceruzája és általában gyakran betelt a naptára. Mégis otthon vagyok az üzleti szférában kis- és közép, illetve néha nagyvállalkozók marketingkommunikációjában. Életrajz jellegű kötetek, márkatörténetek kifejezetten üde felfrissülés a mindennapi munkában.

 

 

A kézirat a tiéd lesz

Engedélyeddel ugyan felhasználhatom referenciaként, de csakis azzal.
 

Máskülönben csupán „közreműködőént” leszek feltűntetve, épp úgy, mint a tördelő.
 

A dicsfény a tied.
 

A munkám során elsődlegesen a történetet, az üzenetet nézem, tehát hogy miről írtál.
 

Az érdekel, megfelelően adagolod-e az információt, hol vannak lyukak az üzenet átadásában, felkelted-e az olvasódban a vágyat, a figyelmet, megfelelően érvelsz, elég erős-e az akcióra hívás, mennyire érdekes a tartalom, homogén-e a fejezetek összetétele, milyennek a címek, alcímek és jó helyen vannak-e a hangsúlyok.

 

Használod-e a marketingszövegek legismertebb eszközeit, a történetmesélést, a metaforákat, hasonlatokat, az érzelmekre ható szenzoros szavakat.
 

A kéziratodat soha nem publikálom, teszem közzé, adom tovább, és azt sem, hogy épp kinek a kézirata járt nálam; kivéve, ha engedélyt adsz rá a könyv megjelenése után, ez esetben akár közösen cikket is írunk róla.
 

A szerkesztett mű szerzői joga a Tiéd marad, én semmilyen formában nem tarthatok igényt rá.
 

De ha engedélyezed, akkor a munkámra vonatkozó véleményedet a neveddel együtt idézhetem, közzétehetem bárhol.

 

 

Oké, megszerkesztetted a könyvem, de mitől fogják vinni?

 

Mi szükséges ahhoz, hogy a könyvírás ne egy vagon ablakon kidobott pénz legyen, hanem valóban megérje neked belevágni?
 

Nos, sokak szerint egy könyvet promozó honlap.

Mások szerint virágzó kapcsolati tőke az egyik kiadónál.
 

Mások szerint rengeteg pénz és hirdetés. A tapasztalat az, hogy leginkább egy jól működő értékesítési rendszer, olykor egy „egyszerű honlap” (landoló oldal), meggyőző szöveg, mindez egy értékesítési tölcsér részeként használva.
 

De még a legprofibb értékesítési rendszerek is az ütős ajánlatnál kezdődnek.
 

A terméknél.
 

Ha a könyved nem eléggé értékes, vonzó, hasznos, akkor bármilyen profi gépezetet építhetsz hozzá, idővel ki fog bukni az „átverés”.
 

A könyv, ami nem egy nagy durranás.
 

Ha a könyved viszont valóban értékes, olvasmányos, értéket nyújt, a nyomdai példányokon túl akár tovább értékesítheted letölthető e-book formában, odaadhatod az első néhány fejezetet ízelítőnek a weboldalad látogatóinak (ösztönözve őket a teljes könyv megvételére), a szöveges részeit használhatod a marketingkommunikációdban, a közösségi média felületeiden, kiküldheted őket hírlevélben, akár részletekben is – a szerzői és felhasználási jog a tied.

 

Szerzői és felhasználási jog a tied
 

Mint ahogy a továbbértékesítési, származtatott művek létrehozásának joga is.

Nálam a szerkesztett mű szerzői joga, földrajzi és időbeli korlátozástól mentes, kizárólagos felhasználási joga minden esetben a Megrendelőé.

 

A teljesen szellemíróként megjelent könyvekre értelemszerűen szigorú titoktartás vonatkozik.

Ezeket referenciaként sem használhatom fel, de ha mégis megengeded, hogy néhány sorban beszéljek a projektről és a könyved előnyeiről, megemlíteve a munkám/közreműködésem -  erre engedélyt adhatsz. A döntés  a tiéd.


 

Egyáltalán, hogyan fog eljutni az olvasókhoz a könyved?

Ahhoz, hogy összeálljon benned a komplett terv a kiadáshoz, javaslatokkal tudlak segíteni. Kapcsolati rendszeremben vannak olyan vállalkozók, megoldások, amikkel a lehető legkönnyebben tudod kivitelezni az értékesítést.

A marketingkommunikációban pedig én is tudok segíteni. 
 

De én a kézirat leadása után a gyártási folyamatban már nem veszek részt.
 

Persze lehet eladásod akkor is, ha nincs weboldalad, landing oldalad, blogod, Facebook oldalad, de még több lesz, ha ezek vannak.
 

Mint ahogy az is tanácsolom, hogy közölj részleteket a megjelent és az éppen készülő könyvedből, készíts a social mediára képeket, amik a könyved témájához illenek, időnként egy személyes apróságot Rólad, a készülő könyvről.
 

Edukáld előre a célcsoportot a könyved témáját illetően.

A sikertelen könyvek legnagyobb problémája, hogy írójuk sosem juttatja el azokhoz, akiket a könyv valóban érdekelne: rendszerben gondolkodva (Például ehhez a SalesFormot ajánlom).


 

 

Egy évben limitált létszámú könyvön dolgozom

 

Szűrök.

Jogomban áll nem elfogadni bármely adott megbízást.

Legyen az érdekellentét vagy olyan téma, amelyben hidd el, nem én leszek az embered.

 

 

 

Még ne írj nekem, előbb olvasd el kérlek az alábbi információkat!

Íme azok a szúnyogcsípésszerű érzések, amik a rendelés előtt felmerülhetnek benne is.


 

  1. Ki adja ki a könyvemet?

Lényegében bárki, én rajtam kívül. Csak a vállalkozói tevékenységedbe kerüljön be a könyvkiadás (az aktuális jogszabályokról érdeklődj a saját könyvelődnél). Kiadhatod te, a vállalkozásod, de az elkészült kéziratot a kiadóhoz is elviheted.
 

Fontos! Én csak kizárólag a kézirat elkészítését vállalom, tehát nem veszek részt a könyvkiadás folyamataiban. Sem a gyártási folyamatban (nem korrektúrázok, nem tördelek és nem készítek könyvborító grafikát sem) nem veszek részt; sem a könyv további értékesítési koordinációját sem vállalom.

Profi szakemberekkel azonban szívesen összekötlek.
 

 

  1. Mennyibe kerül a könyved megírása, a "leadásra alkalmas" kéziratod?

 

Egy könyv elkészítése közel sem olyan egyszerű, mint amilyenre elsőnek látszik. Még akkor sem, ha szerinted kész a kézirat, és csak „kicsit átgyúrni kellene. „te neked úgyis megy ez könnyen” – szól a bagatel legyintés.
 

Persze… De ha olyan egyszerű lenne, most nem olvasnád e sorokat.
 

A munkám során nemcsak az időmet fizeted meg, de elsősorban a tudásomat is. Egy olvasmányos könyv elkészítése roppant időigényes munka: a fejezetek címei, a tematikai felépítés, az egyes fejezetek megírása (akárcsak egy-egy olvasmányos blogcikk) érdekfeszítően, továbbolvasásra sarkallva gyakorlatot igényel.

 

Éppen ezért kb. 200000-250000 ezer karakterig a megírása:

560.000 Ft+AAM.

Amelyet két részletben (50% előleggel) szükséges kifizetni.

Az 50% előleg összeg: 280.000 Ft+AAM
 

Viszonyításképpen ez egy kb. 200 oldalas (A5) könyv terjedelme, 48x210 mm (álló A/5) esetén.
 A/4 Wordben írva (kéziratban) olyan 100 oldal, ebből lesz A/5-ben - könyvben a fenti oldalszám.

Javasolt: Margó Felső: 1,5 cm Alsó: 2 cm,
Bal: 2,5 cm Jobb: 2 cm. Sorköz: 1.15.


Ennél nagyságrendileg nagyobb, kisebb terjedelmű könyvekre kérd egyedi ajánlatomat. 
(Csak megjegyzem: Minden szerződéskötést ajánlatkiadás előz meg.)

 

 

3. Mi kerül ennyibe?

 

Az időm és a tudásom. A javaslataim.
 

A számítógép előtt eltöltött irdatlan mennyiségű óraszám és persze a tudásomba befektetett hosszú évek.
 

Amitől ránézek a kéziratodra és tudom, mitől lesz az jó, olvasmányos, hogyan épüljön fel.  A meetingek száma, a rengeteg közös munka. Ha rögzített beszélgetésekre kerül szó, azt fel is kell tudni dolgozni.  Többet foglalkozom majd a könyveddel ez idő alatt, mint a saját márkámmal.
 

Az elkészült és a munkában grátiszként kapott social media grafikák (reklámgrafikák könyvről) és a szöveges posztok.
 

Itt jegyzeném meg, hogy ma egy tisztességes korrektúrázó munka a lektorálásért gyakran alsó hangon minimum 100 000 Forintot kér el, pedig kellemetlen igazság, de tartalmi értéket nem ad a könyvhöz.
 

A stilisztikát, helyesírást stb. ellenőrzi. Mégis órákat tölt a könyveddel, hogy élvezhető legyen az olvasás, ne bőgj le a könyvvel… hogyne töltenék én ennél többet vele.

 

 

4. Mennyi idő alatt készül el a kézirat?
 

Őszintén? Ez leginkább tőled függ.

Mennyire leszel aktív a munka során, elérhető.  Minden esetben minimum 2-3 hónapra számíts a munkafolyamat időtartamára.

 

5. Mi van, ha mégsem tetszik a kézirat?

 

Mindkettőnket védő szerződést írunk alá. Ebben rögzítve van a teljes megbízási folyamat. Általában addig írnok még egy blogcikket is munkám során, ameddig szükséges vagy inkább észszerű a korrekció.

A korrekció csakis részleteiben valósulhat meg.
 

A munkafolyamat úgy lett kitalálva, hogy mindkettőnk idejét védje. Tehát minden fejezetet külön egyeztetünk, csak akkor megyünk tovább a következőre, ha az aktuális részt elfogadtad és ezt írásban is megerősítetted. Tehát a kész kézirat átolvasása után nem kezdünk újra mindent.

 

 

6. Hogyan indíthatom el a rendelést?

Írsz nekem e-mailen. Ennyire egyszerű.

 

7. Titoktartás van?

Hogyne. Együttműködésünk során szigorú titoktartást írunk alá.

 

 

8. Mikor kell fizetni?

 

Két részletben történik a fizetés. Az összeg felét (50% előleg) közvetlenül a szerződéskötés után kell elutalni, díjbekérő alapján (előlegszámlát kapsz). A munka akkor kezdődik meg, amikor az utalás megtörtént.

Ennek egyetlen oka van: az időm pénz.

És míg mások esetleg visszaélnek vele, a meglévő ügyfeleimtől veszem el az időt. A második részlet a kézirat lezárása és átadása után történik meg. Végszámlát állítok ki az előlegszámla alapján.

 

9. Kié a szerzői és felhasználási jog a rólam szóló könyvnél?

A tied. Szellemíróként lemondok a jogokról a szerződésben. Lásd fentebb.

 

 

 

GARANCIA? Az van

***Minden kérdésedre válaszolok GARANCIA:
totálisan emberszámba veszlek, nem fogok veled rohanni. Kérdésed van, választ kapsz. Érteni fogod, amit csinálunk.

 

***Nem csapom össze garancia:
a részletek a mániám. Imádom, ha valami teljes, kerek és abszolút követhető logikailag is.

 


 

FIGYELEM: Ez a közös meló nem neked való, ha...


 

  1. Nem neked való a lehetőség, ha nincs kedved ötletelni menet közben sem.

    Ha nincs egyetlen eredeti ötleted, szakmai alaptudásodat igazoló nyersanyagod vagy háttérmunkád, önigazolást keresel a jelenlegi „ugye én ehhez egyáltalán nem kellek” féle kommunikációdra. Én egy könyörtelenül őszinte kritikus vagyok.


     
  2. Olyan vállalkozóknak kifejezetten nem ajánlott, akik nem elég agilisak.

    Nem képesek tenni a saját sikereikért, hátradőlnek és várják a sült galambot. A közös munka után a siker rajtad áll. Hiú remény azt hinni, hogy a potenciális vevőd, ügyfeled, érdeklődőd automatikusan úgy fog a zakódba kapaszkodni, mint a rajongótábor az ABBA koncerten a „félistenekbe”. Adj egy hógolyót és én lavinát csinálok belőle. A hógolyót viszont te gyúrod össze, több éves szakmai tudással.


     
  3. Ha zavar, hogy marketingszöveg-íróként értek máshoz is.

    Nem akarok majd neked eladni semmit sem automatikusan a továbbiakban. Az, hogy végül úgy döntesz, hogy a segítségemet a jövőben a tartalmaid megírása során is igénybe veszed (pl. könyved eladási oldalának szövege), a te személyes és saját DÖNTÉSED. DE kérlek vedd figyelembe, hogy nem feltétlenül tudlak elvállalni automatikusan ügyfélként akkor sem, ha együtt szeretnél velem dolgozni.



 

Kapcsolatfelvételi etikett!

 


 

Kizárólag az e-mailben létrejövő megkeresésre tudok reagálni.

Tehát ne küldj postagalambot, ne írj rám messengeren, vagy ne köbüki Öcsivel üzenve törd ki az ablakomat.

Köszönöm a rugalmasságod!
 

A portréfotókat a Budapest Headshot készítette rólam.

 

 





 

Még a legszárazabb, legnehezebben befogadható témát is
képesek vagyunk érdekessé, színessé varázsolni.

Te és Én.





 

 

Ne csak tudjanak rólad, de emlékezzenek is rád!

Közös munka velem azoknak, akik nem ijednek meg a nyers stílustól és a humortól, de maximumra csavarnák a hatáskeltés termosztátját.

 

 

A szolgáltatás tartalma tehát röviden:

 

  • 2- 3 hónapos együttműködés
     
  • meetingek, interjúk folyamatos egyeztetés online
     
  • korrektúrára küldhető könyved kéziratának összeállítása (meglévő nyers kéziratból)
     
  • egy rendkívül precízen felépített, olvasmányos könyv, amely vegyíti a szakmai tudásod, a márkádat meghatározó elemeket a vevőszerzés céljából
     
  • grátiszok: social media grafikák és szöveges posztok a könyv hirdetésére, landing oldal, azaz a könyv értékesítési oldala megírásának lehetősége (nincs benne az árban, külön kérhető)

 

Minden további kérdés esetén e-mailben tudsz tájékoztatást kérni.
 Itt tudod felvenni velem a kapcsolatot.

 

 

 

Ahol már találkozhattunk

 

 

 

 

 

Szövegeim már fel-felbukkantak
„ismertebb” oldalakon is:

 

...és a többi

 

 

Vissza