Mire vagy kíváncsi?
Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.

KARAKTEREKENTÚL – karakterek meetingje

Állandó konzulens leszek melletted, hogy a legjobb szövegek és kreatív tartalmak segítségével építhesd a saját márkád.



KARAKTEREKENTÚL – karakterek meetingje

 

Egy személyes „konzulensprogram” velem. EXKLUZÍV & LIMITÁLT LEHETŐSÉG

 

Nézzünk a karaktereid és kommunikációd mögé. Személyre szabottan.

3 hónapon át.
 

A karakterek meetingje egy közös agyalás a kommunikációdról, a „kommunikációd technikai eszköztárainak” megtalálása. Velem. Egy gyorsítósáv, amely 2 hetente élesben konzultációt, egyfajta utánkövetést és anyagaid átnézését is magában foglalja. Konzultáljunk, ha nem tudod, hogy kezdj bele. Konzultáljunk, ha épp nem tudod hogyan folytasd. Konzultáljunk, ha kevésnek érzed önmagad. Mert te is egy kreatív karakter vagy, egy egyedi küldetéssel.

Tudod, én leginkább írok...de most megnyitom a lehetőséget arra, amit eddig annyian kiimádkoztatok már belőlem.

 

[LÉGY A KONZULENSEM]

 

 

 

Ugye tudod, hogy egy egyedi karakter vagy,
egyedi küldetéssel?

 

 

Akkor azt is, hogy minden kommunikációs anyagodnak tétje van.
 

Ha a márkaépítés világában a kommunikációd épphogy csak görbül, akkor te is görbülni fogsz. A legtöbb vállalkozás nincs feltétlenül a tudatában annak, hogy egyúttal egy egyedi ízt, egy kommunikációs karaktert is képvisel.
 

Milyen ízű a kommunikációd? Milyen alapanyagokból áll össze? – találjuk meg benned is az értéket, ami másoknak is fáklyát jelenthet és nézzük meg, hogyan célszerű tálalnod azt, hogy mindezt ne csak te érezd annak. Sótlan, erőtlen és unalmas tartalmaid, kommunikációs megnyilvánulásaid tegyük ízletessé, finomabbá.
 

Szedjük ízekre a megírt szövegeidet. A kommunikációs csatornáidat vagy az ötletedet.

Nincs rossz kérdés csak megválaszolatlan. Ha megtanulsz eredményesen kommunikálni, jól pozícionálni, máris a konkurens nem egy eltiporni való ellenség lesz, akinél a büntetőfékezést is bevállalod, ha meglátod, hogy utánad megy.

 

 


 

„Átfutnád?” „Mit gondolsz róla?” „Hogyan kéne…?”


 

Kérdések sora, amiket igen gyakran megkapok két szövegírás munkafolyamat közben is. Pittyeg egy chatablak vagy megjelenik az „üzid van” infó a retinám előtt.

Gyakran a szövegíráson kívül rendre részt veszek stratégiai tervek készítésében is.


Valahogy úgy érzed, hogy minden kérdésedre a válasz egy kattintásra van tőled és mégsem haladsz előre. Sem a landinggel, sem a cikkekkel, hírlevelekkel. Posztokkal.
 

Akkor a te nehézségedet és az én segítőkészségemet tereljük most egy ilyen „rendezett mederbe”.

 



 

ELŐNYE:

 

  1. Választ kaphatsz az elakadásaidra. Végig dolgozunk a javítandó területeken. Megkeressük a kommunikációs vakfoltokat. (Hol vagy erős és hol nem.) A témákat is egyéni céljaidnak megfelelően határozzuk meg.

     
  2. Figyelmet kapsz. Ha kell a kiválasztott anyagaidat „széljegyzetekkel” látom el. Véleményezem az írásaidat és stratégiai iránymutatásokkal látlak el. Ezért fogod érteni is, amiről beszélünk. (Látod majd, hogy miért nem hatékony vagy épp előnyös egy-egy szóhasználat, fogalmazás, felépítés.) Ezért sem vállalok mennyiségi merítéssel sok márkát egyszerre.

     
  3. Választ kapsz. Milyen legyen a kommunikációs csatornáid felépítése? A termék-komunikációd? Vagy az, hogy milyen tartalmakkal tudod leginkább építeni a személyes márkád? (Miről hogyan kommunikálj, a heti történések közül miről tudsz posztolni, azt hogyan tedd, hogyan építsd fel a termékoldalad éstaöbbi.) Konzultáljunk róla.

 

 

 

Kéznél az állandó kommunikációs konzulensed
3 hónapon keresztül


 

[KONZULTÁLJUNK, FRUZSI]



 

 


 

Hogyan zajlik a közös munka?*

 

Az egyéni karakterek meetingje olyan különleges 3 hónapos konzi velem, amelyhez a te aktív közreműködésed szükséges. Hiszen hetente több alkalommal fogsz végrehajtani (te) fontos feladatokat, én csak a konzultációk során útbaigazítalak, véleményezek, tanácsolok. Az épp aktuális témákat, a céljaidat a folyamat során te határozod meg. Épp ezért nincs két egyforma konzultációs folyamat.

A konzultációs folyamat nem tesz ígéretet a kompetenciáid fejlesztésére. Egyszerűen egy hosszabb és épp ezért eredményesebb konzultációs folyamatot biztosít, mint 1-2 órás időintervallumok.

 

  1. LÉPÉS: A közös munkát egy nyitó mérés indítja (kérdéseket kapsz tőlem, egy „zárthelyit” is írsz a márkádból. Ugye érted mire célzok? Felmérlek. A mostani kommunikációd állapotát is).

     
  2. LÉPÉS: Majd átnézem a kommunikációs anyagaidat (akár az árajánlatodat), a munka során majd folyamatosan konkrét iránymutatásokkal látlak el, rámutatok a hibákra. Ha nincs még értékajánlatod, esetleg összerakjuk logikailag. Egy könnyen használható projektirányitási rendszerben dolgozva kommunikálunk, lesznek „folyamatos ötletek” és véleményezések is a márkád építésére. Egyéni nehézségeid alapján választunk "konzultálandó területeket".

     
  3. LÉPÉS: Kéthetente egy videókonzin átbeszéljük a kérdéseidet, lépéseidet. A személyre szabottság kulcsfontosságú. De minden információ, tanács feldolgozása a te önálló feladatod. 

 

 

* A program nem tréning, nem felnőttképzés, nem „tuti” fejlődést garantáló  akármicsoda. Konzultációs folyamat. A kapott információk alapján a szintugrás leginkább tőled függ. A megvalósítás is. Egyfajta tanácsadás, útmutatás, folytonos konzultáció és operatív segítségnyújtás. Nem lépve át a kompetenciahatárokat.

(Ha úgy érzed néhány tartalom elkészítését a közös konzultációs időszakunk alatt is rám bíznád inkább, a tartalmak pluszban fizetendők, árait a szerződésed tartalmazza majd. A lehetőség adott, hogy kiegészítsd.)

 

 

Tudod miért kéne leginkább belevágnod…?

 

 

…mert hozzáértő szakember vagy, de talán úgy érzed nem elég hiteles


Képzeld el azt, hogy végre fellélegzel és csillog a szemed, mert úgy kommunikálhatsz, ahogy mindig is szerettél volna. Megkapóan és figyelemreméltóan. Mégis őszintén. Hitelesen és emlékezetesen, miközben pénzre váltod a szakmai tudásodat. Nem lenne egyszerűbb, ha nem izzadnál közben? Mert ha nem izzadsz, talán még szeretni is fogod.


 

…mert esetleg teli vagy keserű tapasztalatokkal


Az izzasztó próbálkozások gyakran csak a lelkiismeretedet nyugtatják meg, hogy foglalkoztál a kérdéssel; holott a rossz tapasztalatok a legszívesebben páros lábbal rúgnák ki az ablakon ezt a „kommunikáljunk az emberekkel” projektet, mert szerinted ez neked nem fog menni.
 

 

…mert az emberek a témád kapcsán érdektelenek, nem értenek


Életet lehelünk oda, ahol most a karaktereik felett cirkálva a saskeselyük készülnek lecsapni a halott szövegeidre és máris szinkronhangként jelensz meg a vállalkozásod idegen nyelvű filmjén, amit most még nem ért a célcsoportod.

 

 

 

FIGYELEM: Nem célszerű átgörgetni


 

  1. Nem neked való a lehetőség, ha nincs kedved ötletelni, megoldani. Ha csak önigazolást keresel a jelenlegi „ugye, jó ez így, mert nincs kedvem foglalkozni vele” féle kommunikációdra. Én egy könyörtelenül őszinte kritikus vagyok. Hiú remény azt hinni, hogy a potenciális vevőd, ügyfeled, érdeklődőd automatikusan úgy fog a zakódba kapaszkodni, mint a rajongótábor az ABBA koncerten a „félistenekbe”.

     
  2. Olyan vállalkozóknak kifejezetten nem ajánlott, akik nem elég agilisak és nem képesek tenni a saját sikereikért, hátradőlnek és várják a sült galambot. A közös munka során mi szinkront úszunk.

     
  3. Továbbá, nem akarok majd neked eladni semmit automatikusan a továbbiakban. Az, hogy végül úgy döntesz, hogy a segítségemet a jövőben a tartalmaid megírása során is igénybe veszed, a te személyes és saját DÖNTÉSED. DE kérlek vedd figyelembe, hogy nem feltétlenül tudlak elvállalni automatikusan a 3 hónapos idősáv után állandó ügyfélként akkor sem, ha együtt szeretnél velem dolgozni.

 

 

Ki fog segíteni neked a márkaépítés Himalájának
kommunikációs csúcsait megmászni?

 


Nyári Fruzsina vagyok.

 

Szabadúszó marketingszöveg-író, szakmai könyvek, regények szellemírója, a Kreatív Karakter márka megálmodója, megszállottan pozitív gondolkodó.

 

Barna szem, barna haj és fanyar humor. Mindig őszinte és egyenes.

 

Több mint tíz éve munkámon keresztül fejezik ki önmagukat szakamberek, vállalkozók, könyvírók. Ezen a lehetőségen keresztül pedig épp te.

 

 

 

 

 

+ Egy komplett és könyörtelenül őszinte véleménnyel
rendelkező csapat „Igen” szavazatai

 

 

Olyan ügyfeleim küldetésével ismerkedtem meg eddig, mint
 

  • DrPrezi (Toastmasters és Retorikai klubbok, TEDx előadó-felkészítés, prezentációs képzések nagyvállalatoknak).
     
  • Bártfai Balázs (Tartalommarketing a gyakorlatban c. könyv szerzője, SalesForm szoftver megálmodója).
     
  • Szombati Orsolya (Sales Akadémia, akivel partnerként is dolgozhattam és akiért hálás vagyok az életemben).
     
  • Kocsis Zsuzsa (MTV1 – tanítványaként ismert kommunikációs szakember, ToastMasters Competent Commicator, tréner, coach, TEDx speaker ès Sportcoach).
     
  • T. Bieniek Ildikó, az előadói hatáskeltéssel, nonverbális fejlesztéssel foglalkozó szakember.
     
  • Vagy Ruff-Kiss Ágnes, beszédtechnika tanár, beszédtréner, drámapedagógus.
     
  • Pál Zoltán Gábor (ALH Consulting), valamint még sokan mások.

 

 

 

2023. szeptember 13-ai adásban beszélek a munkám sokoldalúságáról a Duna Tv, Ridikül c. műsorában, Dióssy Klári műsorvezetővel.

Fotó: Ridikül (videó)

 


 

Mit mondanak mások rólam?

 

Olyan dilemmákkal küzdöttem, mint az ötletem és tartalmam pontos kifejezése, de aztán megmutatta, hogy egy a gondolatmenetet egy gyönyörű láncolatra felfűzve, milyen könnyen érthetővé lehet tenni. A közös munkát soha nem éreztem tehernek vagy feladatnak. Mindig jókor, kellő mennyiségben, elég informatívan jelentkezett. Egyeztettünk.
 

Jó abban, hogy felöltöztesse a legszebb selyemköntösbe a szavaidat, erőt adjon az üzenetednek, hogy megláttassa másokkal az üzeneted legfontosabb értékét. A legnagyobb erőssége az, hogy bitang erős metaforákban odazúzós mondatokban.
 

Azoknak ajánlom, akiknek segítségre van szüksége abban, hogy jól érthető, szemléletes és elgondolkodtató módon közöljék szaktudásukat.
Azért fordultam hozzá, mert ő a legjobb.


Ruff-Kiss Ágnes, BeszédErő, beszédtechnika tanár, beszédtréner

 

 

 

„Fruzsina miben jobb, mint a többi szolgáltató? Abban jobb, hogy önállóan dolgozik. Ez elképesztően ritka. Nem kell nyaggatni, hogy adja le a munkákat, ami még ritkább. És iszonyatosan jó szövegeket ír nekünk, ami gyakorlatilag eddig nem valósult meg sehol. Márpedig a piacon lévő legtöbb szövegíróval dolgoztam már, azt gondolom.”


Bártfai Balázs, a Tartalommarketing a gyakorlatban c. könyv szerzője, a SalesForm megálmodója

 

 

 

Nagyon gyúrok a sajàt szuperhős sorozatomra! De, ha egyszer lesz időm megírni, akkor tutitutituti, hogy az egyik Kreatív Karakter Te leszel, a másik pedig a Pritivumen. Meghálálni nem lehet, de megbecsülni reméljük sikerül, hogy most már évek óta Veled dolgozhatunk!


Ha nekem egy szűk mondatban kellene elmondanom mit hoztál a vàllalkozásunkba, és ezzel az életünkbe, akkor talán a legmegfelelőbb, ha ezt mondom: elmondhatatlan mennyiségű karaktert, a lehető legkreatívabban.

Mi köszönhetünk Neked sokat… imádjuk a munkád; és egy nagy szelet vagy a DOORSTAR sikerében!

 


Doorstar Kft., Prémium beltéri egyedi ajtók


 

 

 

 

 

Ne csak tudjanak rólad, de emlékezzenek is rád!

 

Azoknak, akik nem ijednek meg a nyers stílustól és a humortól, de maximumra csavarnák a hatáskeltés termosztátját.

3 hónap, teljes fókusszal és heti szintű támogatással: online konzultáció, írásos beszámolok, széljegyzetek, iránymutatások és konkrét feladataid fókuszba helyezése révén.

 



 

ÁRA - A NAGY KONZI

 

 

TARTALMA:

 

*3 hónap aktív, közös munka: 2x60 perc online Google Meet konzultáció/hó (kéthetente)
(Azaz a 3 hónap alatt 6db személyes konzultáció)
 

*Utánkövetés a kéthetes konzultációk között: Ilyenkor nézem át az elkészült anyagaidat, megvalósult ötleteidet, kommunikációs "kilépéseidet", valamint az újabb véleményezésre váró anyagaidat (kérdések, amik foglalkoztatnak). Egy utánkövetési folyamatra maximum 2 órát szánok.

A konzultációs folyamatot során támogató, könnyítő kérdéssorok, sablonok, vonalvezetők, amolyan iránymutatások lesznek a „segédeink”. Ez megkönnyiti a közös értekezésünk.
 

*A konzultációs lehetőség (program) időtartama: 3 hónap, 3 részletben fizetve. (Havi elszámolással, ez neked is kényelmesebb.)

 

***

 

*Egyedi, céljaidra szabott munkafolyamat. A közös munka során figyelembe veszem a személyiséged, a víziód.
 

*Együttműködésedre számítok: A közös munka időtartama során projektirányítási rendszert (Trello) és Google Drive mappát is használunk, ide töltöm a közös munka során az opcionális segédanyagokat és ide tudod feltölteni a véleményezni kívánt anyagaidat is (amiket széljegyzetekkel látok el).
 

*Hibrid konzultáció: Ez a fajta hibrid konzultáció (szóban és írásban) segíti a produktivitást, hiszen a széljegyzettel ellátott véleményeimet, útmutatásaimat magaddal viszed. Nem szorulsz az éles memóriádra. Egy konzultáción ülhetsz úgy, hogy másnapra minden elszáll.
 

Ezekre a bizonyos "beszélgetős napokra" én felkészülök belőled. Az anyagaidat, válaszaidat, előzetes infókat addigra én átnézem, jegyzetekkel látom el. Időt és tudást rakok bele. Kérlek ügyelj rá, hogy időben megkapjam őket.
 



 

Az ár tehát tartalmazza/hó:

 

  • A nagy napok (kéthetente 60 perc) konzultációját online. Tehát havi 2x60 perc mosolygós percek velem.
     
  • Személyre szabott kommunikációs eszköztáraid együttes megtalálását.
     
  • Kulcsfontosságú anyagaid átnézését, jegyzetelését, útbaigazításokat. Utánkövetést.
     
  • Ötleteket, tippeket.

 



 

Várj még, jön a bónusz!

 

Ez egy gyakorlatias konzultációs munkafolyamat: Tehát minden konzultáció alkalmával "kijelölt célok" alapján elvégzendőket adok, amiken két konzultáció között el tudsz végezni és így érzed a konzultáció eredményességét.

Ezek a mankók, iránymutatások a konzultáció után is elkísérnek. DE minden rajtad múlik, hogy elvégzed-e.
 


 

 

Tudtad?

 

Egy-egy landing (egyetlen konverziós cél érdekében létrehozott landolóoldal) egy szövegíróval megiratva 50.000-100.000 Ft vagy effeletti összegek felett mozog a piacon.

Tény, hogy emögött ott van az a tudás és gyakorlat is, amely minőségben az elvárt eredményt hozza. DE mégicsak nagyobb összeg lenne tehát, mintha magad írod meg, de konzultációs lehetőséggel karöltve.

Most e szövegírói tudásból csippenthetsz le egy szakmai konzultációs lehetőség keretében. Nem kell egyedül alkotnod.
 

A konzultáció konklúzióit ráadásul a többi anyagaid megírása során is fel tudod használni.

 

 

A „nagy” konzi velem. Cakk-pakk, a hibrid konzultációs bónuszokkal !

145.000 Ft+AAM (/hó)

 

 

 

GARANCIA? Az van

***Minden kérdésedre válaszolok GARANCIA:
totálisan emberszámba veszlek, nem fogok veled rohanni. Kérdésed van, választ kapsz. Érteni fogod, amit csinálunk.

 

***Nem csapom össze garancia:
a részletek a mániám. Imádom, ha valami teljes, kerek és abszolút követhető logikailag is.

 

 


 

TECHNIKAI INFÓ:

 

Határozott idejű szerződésként, havi elszámolással (folyamatos telj. ügyletként) kapod a számlákat kézhez minden elszámolási időszakot követően (utólagos elszámolással). Így 3 részre lebonthatod az ilyen irányú befektetésed a jövődbe.
 

(A 3 hónapos konzultációs folyamat tehát összesen:
435. 000 Ft+AAM lesz.)

 


 

 

Hogyan érsz el?

 

 Írj rám az info [kukac] kreativkarakter.hu e-mail-címre és vedd fel velem a kapcsolatot. Ennyi.Tárgymező: Karakterek meetingje.

Amennyiben épp nincs szabad hely, várólistára veszlek.

 

[KONZULTÁLJUNK, FRUZSI]

 

 


 

Még a legszárazabb, legnehezebben befogadható témát is
képesek vagyunk érdekessé, színessé varázsolni.

Te és Én.

 


 

 

 

Ahol már találkozhattunk

 

 

 

 

 

Szövegeim már fel-felbukkantak
„ismertebb” oldalakon is:

 

...és a többi

 

Vissza