Mire vagy kíváncsi?
Én „nem szöveget írok”, hanem kapcsolatokat teremtek.

Fotókkal kommunikálni? Ezért sikeres a Facebook- és Instagram-posztod is

Ma már biztos nem elég: stockfotókkal kommunikálni. Azonban fotók, képek és kreatív illusztrációk nélkül a fogyasztóra/olvasóra bízod a képek létrehozását, amit a verbális gondolatai vetítenek ki. Erre a gondra is van megoldás. Az, ami a közösségi posztjaidat is sikeresebbé teszi.


Az egyedi, saját képek használata.
Amik a vizuális elképzelést segítik elő.
A Facebook-on az Insagramon is épp ezt teszed: sztorit mesélsz. Vizuálisan.

 

Fotókkal, emotikonokkal kommunikálsz. Mert gyorsabb és hatékonyabb az üzeneted csakis írásban történő átadásánál.

Egy érzelmet, érzést, üzenetet egy képpel 1 mp alatt sikerül átadnod.
Az Instagram kifejezetten a vizuális kommunikációra utazik, hangulat és érzések közvetítését tűzte zászlajára. 

 

Ezért az sem mindegy, hogy miként írsz

Kérdezz csak meg egy olvasni nem szerető embert. Melyiket választaná: elolvasna 400 oldalt egy regényből, vagy megnézné a róla készült másfél órás filmet? Valószínű, hogy utóbbit választaná.

Az írás az olvasóra bízza a vizuális képek létrehozását.

Ezért egy regény főhősének megjelenítése is egészen különböző végeredményeket szülhet életkortól, nemtől, életbeli szituációktól, élettapasztalattól és megélt impulzusoktól függően.

Azt, hogy egy regényből megfilmesített sztori főhősének kit választ egy producer, a fejében megjelenő képek is hatással vannak. A leírt szövegek csak akkor képesek hasonló reakciót kiváltani, és képet festeni, ha profin össze van állítva az anyag. Ergo szövegíró írta azt meg.
 

Egy képpel történő sztorizás során mindig tudd kiindulópontnak, hogy mit akarsz mondani. Mert itt kezdődik minden. Az üzenetnél.

 

termektulajdonsag_elony


Üzenet átadása kreatívabban.
 


Ezért használd a vizualitást a honlapodon is

Minden olyan csatorna, eszköz, ami vállalkozásodat, termékedet, elkészült projektjeidet mutatja be, a nulladik találkozásért felelős.

 

A vizuális elemek is. Amik nem csupán a honlapod dizájnjában vagy a logóban merül ki csupán.

Éppen úgy, ahogy egy személy esetében minden apró mozzanat, szokás, viselkedési forma hozzájárul ahhoz, hogy mit gondolsz róla.
 

Te még mindig stockfotókkal kommunikálsz? Ezzel kihagyod az egyik leghatásosabb kommunikációs eszközt. Ráadásul a stockfotók is üzenetet közvetítenek: csak éppen negatívat. Mert sabloncéggé tesznek.

 


Tetszett a cikk? Akkor ne maradj le a többiről se.

Nincs más dolgod, mint kérni a „kreatívmorzsákat”. Találkozzunk csütörtök, a reggeli kávénál, az e-mail-fiókodban. A felkerült cikkeket küldöm neked, íziben, frissen. Ráadásul még számos hasznos ötlettel, mankóval, „jó tudni dolgokkal” leszel gazdagabb a kommunikációdat illetően. Kattints ide és alul töltsd ki a mezőket: Kérem a kreatívmorzsákat




„Akkor csütörtökön találkozunk, én nem felejtem el.”

Vissza